سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی قهرمانان رقابت های رنکینگ بدمینتون پسران

قهرمانان رقابت های رنکینگ بدمینتون پسران دررده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  رتبه بندی نهایی رنکینگ کشوری نوجوانان (پسران) در سال جاری در بخش یک نفره : محمد چهارمالی از استان فارس مقام اول ، مسعود نجفی از استان مرکزی مقام اول و علی حسین خانی از استان زنجان مقام سوم را کسب کردند.

رتبه بندی نهایی رنکینگ کشوری نوجوانان (پسران) در سال جاری در قسمت دو نفره : گروه محمد پیروت آقایی و متین محمدرحیمی از استان آذربایجان غربی مقام اول ، گروه پوریا ابراهیمیان و سینا جاویدی از استان تهران مقام دوم و گروه کیوان ثبوتی و مهراد خان محمدی از استان زنجان مقام سوم را بدست آوردند.

همچنین رتبه بندی نهایی رنکینگ کشوری جوانان (پسران) در سال جاری در قسمت یک نفره : محمد امین علی اکبریان از استان خراسان رضوی مقام اول، امیرجباری از استان همدان مقام دوم و مبین ثلاثی از
استان کردستان و امیر حسین نورعلیان از استان تهران مشترک مقام سوم را کسب کردند.

همچنین رتبه بندی نهایی رنکینگ کشوری جوانان (پسران)در سال  جاری قسمت دونفره : گروه علیرضا فتحی و شباهنگ عسگری از استان تهران مقام اول ، گروه مصطفی قربانی و عباسعلی بهجتی از استان یزد مقام دوم و گروه کیوان ثبوتی و مهرداد خان محمدی از استان زنجان مقام دوم رسیدند.
 
در رتبه بندی نهایی رنکینگ بدمینتون کشوری آقایان (بزرگسالان) یک نفره:سروش اسکندری از استان زنجان اول ،سالار بیات از استان زنجان دوم و حمیدحیدری شفق از استان کرمانشاه سوم دست یافتند.

و همچنین در رتبه بندی نهایی رنکینگ بدمینتون کشوری آقایان (بزرگسالان) دونفره: از استان تهران محمدرضاخانجانی و اشکان فصاحتی اول شدند ، از استان زنجان  سینا بیات و علیرضا قاسمی دوم و از استان گلستان محمدیازرلو و مسعود پیروزی ؛ و از استان زنجان محمدرضا باقری و امیررضا سلیمانی مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۶ فروردين ۱۳۹۵
بدمینتون بازی جالبی است و من خوشحالم که این‌سایت باز شده من خواهش مندم که جای بخصوص بگذارید و نام این ورزشکاران را در آن جای بدید