سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

مانور عملیاتی بازسازی شریان های حیاتی برق

مانور عملیاتی بازسازی شریان های حیاتی برق درمهریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ محسن نگارش مدیر بحران و پدافندغیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : در این مانور بالغ بر 7000 کیلومترشبکه فشار متوسط ، شش مجموعه رابط کات اوت فیوز و دو اصله پایه بتونی فشار متوسط تعویض ، بهینه و مقاوم سازی شد.

نگارش به تعویض افزون بر 280 مقره سوزنی و یکصد و 45 مقره بشقابی نوع سرامیکی و جایگزینی آن با نوع سییلیکونی را اشاره وافزود:برق چندین گلخانه و بخشی از منطقه شهرک صنعتی مهریز در زمان مانور توسط یک دستگاه دیزل ژنراتور به ظرفیت 350 کیلوولت آمپر از طریق یکی از ترانسفورماتورها برق دار شده است.

وی همچنین به اصلاح رابط و رفع اتصالات سست شبکه مجاور توسط کارگروه خط گرم و شستشوی ایزولاتور های شبکه ، اشاره کرد.

نگارش افزود: دوازده گروه سه نفره از مدیریت های برق شهرستان یزد، بافق ، تفت ، خاتم و شهرستان انار در حوزه  شمال استان کرمان،   به فرماندهی برق مهریز در این مانور حضور داشتند.

وی افزایش هماهنگی بین واحدها در مدیریت بحران ، استفاده از توانمندی های بخش پیمانکاری و لجستیکی سازمان در بازسازی شبکه های آسیب دیده و مقاوم سازی شبکه های برق در برابر بلایای طبیعی رااز اهداف این مانور عنوان کرد.

مدیر بحران و پدافندغیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از اجرای مانور مشابه دیگری در بهمن ماه ویژه شهرستان هرات و خاتم خبر داد .

انتهای پیام/ت

برچسب ها: مانور ، عملیاتی ، برق ، رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.