سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت ۲۰ میلیونی از پایان نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی قرآنی

رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی گفت: به پایان نامه‌ها و طرح پژوهش‌های قرآنی که به نظام سازی توسعه قرآنی کمک کند، ۳۵ تا ۲۰۰میلیون ریال پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالفضل خوش منش رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در همایش یک روزه توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی، وضعیت و افق پیش رو در وزارت علوم هدف از برگزاری این همایش را هم اندیشی مدیران گروه‌های آموزشی علوم قرآنی در راستای گامی جلو برای توسعه قرآن در آموزش عالی ذکر کرد.

وی تاکید کرد‌: حمایت از فعالیت های قرآنی اقدامی است که هم اکنون نیز در حال اجراست و از پایان نامه‌ها و طرح پژوهش‌های قرآنی که به نظام سازی توسعه قرآنی کمک کند از مبلغ  سی و پنچ تا ۲۰۰میلیون ریال پرداخت می شود، لذا هدف از تشکیل این همایش، هم اندیشی برای برنامه ریزی کلان است.

رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور گفت: با تکیه بر این حمایت‌های مادی و معنوی، سخت افزاری و نرم افزاری، انتظار داریم با ايجاد وحدت نظر و عزم عمومی بين سرگروههاي رشته هاي قرآني و صاحب نظران مطالعات ميان رشته اي قرآني براي نقش آفريني در نظام توسعه فرهنگ قرآني  اقدامات جدی انجام دهیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.