سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کشف کالای قاچاق در اصفهان

محموله‌یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریالی ازکالای قاچاق در اصفهان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان گفت: در نیمه اول ماه جاری، محموله‌ای از کالای قاچاق با ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در اصفهان کشف و ضبط شد.

جواد محمدی اظهار داشت: تیم بازرسی استان اصفهان، متشکل از نمایندگان بازرسی اصناف، پلیس آگاهی و تعزیرات حکومتی حین گشت‌زنی موفق به کشف 76 کارتن انواع لوازم جانبی کامپیوتر به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال و 48 جفت کفش خارجی به ارزش ریالی 48 میلیون ریال در نیمه اول این ماه شد.

وی بیان داشت: در بررسی‌های به عمل‌ آمده دو هزار و 207 قاب موبایل با تصاویر مبتذل و غیر مجاز به ارزش 330 میلیون ریال و 17صندوق میوه نارنگی پاکستانی قاچاق به ارزش 10 میلیون ریال کشف شد .همچنین تیم بازرسی اتاق اصناف استان اصفهان طی گشت مشترک با اداره نظارت بر اماکن عمومی از یک واحد سه هزار و 60 نخ سیگار قاچاق به ارزش هفت میلیون و ٦٥ هزار ریال کشف و ضبط و تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کرد.

وی اضافه کرد: تیم بازرسی اتاق اصناف استان اصفهان طی گشت مشترک با اداره نظارت بر اماکن عمومی از یک واحد سه هزار و 60 نخ سیگار قاچاق به ارزش هفت میلیون و ٦٥ هزار ریال کشف و ضبط و تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کرد.

محمدی گفت: همچنین تعداد هشت هزار و ٩٤ نخ سیگار، ١١ پاکت توتون و ٣١ پاکت تنباکو طی این گشت مشترک به ارزش دو میلیون و ٢٣ هزار ریال کشف و ضبط شد.

مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان اعلام کرد: همچنین ماموران یگان انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه حین ایست و بازرسی در موقعیت پلیس راه اصفهان - تهران به دو دستگاه کامیون مشکوک شدند که پس از بازرسی خودروها تعداد سه هزار متر پارچه، 98 دستگاه چرخ خیاطی و مقداری کالای خوراکی قاچاق که فاقد هرگونه اسناد مثبته گمرکی است کشف و ضبط شد.



انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.