سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اهدای 654 فقره کمک هزینه ازدواج به نوعروسان زنجانی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از اهدای 654 فقره کمک هزینه ازدواج در استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سید مسعود حسینی گفت: کمیته امداد استان زنجان به منظور ترویج ازدواج آسان و کمک به مددجویان در این زمینه اقدام به اهدای کمک هزینه ازدواج می‌کند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه تا پایان آذر ماه امسال 423 فقره جهیزیه به مددجویان زنجانی پرداخت شده است، افزود: در این راستا 8 میلیارد و 838 میلیون و 19 هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 26 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به اقشار نیازمند اهدا شده است، اظهار کرد: در این راستا 194 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار نیز 32 مورد کمک شده است، گفت: در این راستا نیز 810 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 173 فقره هدیه ازدواج به مددجویان پرداخت شده است، تصریح کرد: برای اهدای این تعداد کمک هزینه 988 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در مجموع طی سال جاری 654 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان و اقشار نیازمند اهدا شده است، اظهار کرد: برای اهدای این کمک هزینه‌ها 10 میلیارد و 830 میلیون و 590 هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: بر اساس آمار گرفته شده 792 نفر از مددجویان نیز در نوبت دریافت کمک هزینه هستند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کمک هزینه ، ازدواج ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.