سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

اجرای بیش از 1000 طرح اشتغالزایی در قزوین

کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت : یک هزار و 24 فقره طرح اشتغالزایی را در راستای توانمندسازی مددجویان اجرا شده که تا پایان سال نیز این میزان افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت :  در 6 ماه نخست امسال  بیش از 65 میلیارد و 391 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است .


صفری خاطرنشان کرد: از این میزان  26 میلیارد و 51 میلیون ریال از صندوق اشتغال کمیته امداد و مابقی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق بانک‌های عامل تأمین شده است.

به گفته صفری پرداخت این تسهیلات منجر به اشتغالزایی 710 نفر از مددجویان کمیته امداد شده است،


وی بیان کرد: این اشتغالزایی طی 6 ماه نخست امسال  در 48 طرح باغداری و کشاورزی، 184 طرح دامپروری، 353 طرح خدماتی و 125 طرح صنایع دستی برای مددجویان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین افزود :   اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی از سوی مسئولان مربوطه به صورت میدانی پیگیری و نظارت می‌شود.


وی اضافه کرد: این مهم با هدف مراقبت بر اجرای امور اعم از کنترل و هدایت صحیح طرح‌های مجریان در هنگام، قبل و بعد از پرداخت تسهیلات اشتغال صورت می‌گیرد تا منجر به کاهش انحراف در اجرای طرح‌های یاد شده شود.

صفری با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد 21 هزار و 233 فقره نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی از سوی مسئولان مربوطه صورت گرفته است، یادآور شد:‌ در 6 ماه نخست سال جاری، 6 هزار و 847 فقره نظارت انجام شده است.

انتهای پیام/س
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.