سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کردی:

اردوی داخلی را جایگزین فیوچرز می‌کنیم

سرپرست تیم ملی تنیس کشورمان گفت: در صورتی که نتوانیم تیم ملی را راهی ترکیه کنیم اردوی جایگزین در داخل ایران خواهیم داشت.

قاسم کردی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تمرینات تیم ملی تنیس بیان کرد: تیم ملی از اواخر آبان ماه تمرینات خود را به صورت جدی پیگیری کرده است و با  وجود غیبت شاهین خالدان و امیر والا معدنچی، سایر بازیکنان در همه اردوها حضور داشتند.

وی درباره حضور تیم ملی در اردوهای برون مرزی گفت: قرار است تیم ملی در فیوچرز ترکیه و سپس در تونس شرکت کند که اگر همه شرایط مهیا باشد تیم ملی هفته آینده راهی ترکیه خواهد شد.

سرپرست تیم ملی تنیس اضافه کرد: در صورتی که شرایط حضور در اردوی ترکیه مهیا نشود اردویی چند روزه را در اهواز یا شیراز برگزار خواهیم کرد که بتوانیم از آب و هوای مطلوب این شهرها استفاده کنیم.

وی افزود: به جز محسن حسین زاده که مصدومیت جزئی از ناحیه انگشت شصت دست دارد سایر بازیکنان از شرایط خوبی برخوردارند.

کردی خاطر نشان کرد: اردوهای مناسبی تا شروع مسابقات دیویس کاپ برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و کمیته تیم‌های ملی درصدد است تا آغاز سال جدید چندین فیوچرز را برای تنیسورهای ملی پوش تدارک ببیند.

سرپرست تیم ملی تنیس در خصوص پرداختم مالی به بازیکنان گفت: با توجه به اینکه در نظر داشتیم حقوق بازیکنان را 10 درصد افزایش دهیم این پرداختی‌ها چند روز تأخیر افتاد اما تاکنون همه بدهی‌ها به ملی پوشان تسویه شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، معدنچی ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.