سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«نیوکمپ» با حضور خبرنگاران و عکاسان افتتاح می‌شود

نمایش «نیوکمپ» در مراسم افتتاحیه خود پذیرای خبرنگاران و عکاسان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نمایش «نیوکمپ» به کارگردانی و نویسندگی امیرحسین بصیر در شب افتتاحیه خود میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.
 
این نمایش با بازی امیرحسین بصیر، حسام بوربور، رضا حسینی، احمد داودی، مهسا محمدکاظم و مهران مرادی قرار است در خانه موزه استاد عزت‌اله انتظامی اجرا رود.
 
بنابر این گزارش، مراسم افتتاحیه این نمایش روز چهارشنبه بیست و سوم دی ماه است و عوامل نمایش «نیوکمپ» قرار است در شب اول برای اجرای ویژه خبرنگاران و عکاسان به روی صحنه بروند.
 
سایر عوامل این نمایش عبارتند از: محمدرضا سلطانی مدیر تولید، حسام بوربور و حجت بیان دستیاران کارگردان.
 
نمایش «نیوکمپ» در واقع در مذمت گرایش به این مقوله را در دستور کار خود قرار داده و آن را تحلیل کرده است .از جمله مضرات فاحش استفاده از اینگونه مواد مخدر ، رسیدن به دنیای توهم است که هرگونه بزهکاری را به دنبال می آورد.گروهی جوان که به طور سالم در کنار یکدیگر زندگی می کنند دارای دوستی هستند که گرفتار این اعتیاد شده است و صمیمانه می کوشند تا او را از گرداب هلاکت برهانند.اشکان ، شخصی که گرفتار اعتیاد شده در دوران تحصیل علاقمند دختری بوده که اینک همسر دوست او ، رضا است.

گفتنی است، «نیوکمپ» از بیست و سوم دی ماه تا نهم بهمن ماه در قیطریه، بلوار اندرزگو، رو به روی بلوار کاوه، کوچه احمدی، خانه موزه استاد عزت‌اله انتظامی سه روز پایانی هفته به اجرا خواهد شد.

این نمایش از چهارشنبه 23 دیماه الی 9 بهمن هر شب ساعت 18 و چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه ساعت 18 و 20 در سالن " خانه موزه استاد عزت اله انتظامی به روی صحنه می رود.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.