سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

آذربایجان‌شرقی در زمینه ورزش قهرمانی و همگانی، عملکرد خوبی دارد

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان‌شرقی در زمینه ورزش قهرمانی و همگانی، عملکرد خوبی داشته و بخاطر تلاش‌های شبانه روزی آقای اسبقیان، از ایشان تشکر می‌کنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جبارزاده در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه، تقدیر و تشکر از زحمات آقای اسبقیان است که هر چه در توان داشتند، در سمت خود به کار بردند و این کار ارزشمند باید ادامه داشته باشد.

وی افزود: آذربایجان‌شرقی در زمینه ورزش قهرمانی و همگانی، عملکرد خوبی داشته و بخاطر تلاش‌های شبانه روزی آقای اسبقیان، از ایشان تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی من و آقای جمشید نظمی، به دهه 60 برمی‌گردد و در همان روزها، شاهد رشادت‌های او در جبهه جنگ هستیم و ایشان از جمله کسانی بودند که در آخرین روزهای عمر شهید باکری، همراه این دلاور بودند.

جبارزاده ادامه داد: امیدوارم آقای اسبقیان نیز در سال‌های آخر خدمت خود، در جایگاه ورزشی شایسته‌تری حضور داشته باشند و در مسئولیت جدید هم شاهد موفقیت‌های ایشان باشیم.

وی خطاب به معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: از همین جا بار دیگر آمادگی آذربایجان‌شرقی برای برگزاری تورنمنت‌ها و رقابت‌های مختلف را اعلام می‌داریم و امیدوارم مثل همیشه، استان ما جزو پیشتازهای ورزش قهرمانی و پهلوانی کشور باشد.

گفتنی است؛ طی مراسمی جمشید نظمی به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات سید محمد شروین اسبقیان، تقدیر و قدردانی شد.
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.