سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظر جالب دستیارکی‌روش در مورد قرآن

سرمربی تیم الاهلی مصر که دستیار سابق کی‌روش بود درباره قرآن کریم اظهار نظر جالبی کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ژوزه پیسیرو پرتغالی سرمربی الاهلی مصر که قبلا دستیار کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی کشورمان در رئال‌مادرید بود، امروز در مراسم عزاداری یکی از اسطوره‌های باشگاه الزمالک مصر حاضر شد که در آنجا اظهارنظر عجیبی درباره کلام الله مجید انجام داد.

سایت باشگاه الاهلی مصر خبر داد: پیسیرو در طی مراسم عزاداری ستاره سابق باشگاه الزمالک حاضر شد تا آنها را دلداری دهد. در این راستا در این مراسم یکی از قاریان مصری شروع به تلاوت قرآن کرد که توجه پیسیرو را جلب کرد.



دستیار سابق کی‌روش به مترجم خود گفت: من این کلام را متوجه نمی‌شوم ولی صدای تلاوت قرآن دلم را پاک می‌کند و نوعی آرامش به من منتقل می‌کند.

ژوزه پیسیرو در سال ۲۰۰۳ - ۲۰۰۴ دستیار کی‌روش سرمربی کشورمان در رئال مادرید بود اما در رئال اوضاع خوب پیش نرفت در نتیجه کی‌روش برکنار شد بعد از آن پیسیرو هدایت تیم اسپورتینگ لیسبون را بر عهد گرفت.

پیسیرو علاوه بر دستیاری کی‌روش در رئال مادرید هدایت تیم‌های اسپورتینگ لیسبون پرتغال، الهلال عربستان، الوحده امارات و تیم ملی عربستان را در کارنامه خود دارد.

منبع:فارس
انتهای پیام/
برچسب ها: دستیار ، کی روش ، قران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۴۱ ۲۳ دی ۱۳۹۴
من خودم خیلی زیاد دیذم که حتی کسانی که اصلا به هیچی اعتقاد نداشتن با شنیدن صدای قران یه جوری شدنو و جالب اینجا بوده که اون ایه درباره بخشنده بودن خدا و توبه پذیرفتنش بوده و اون ادم برگشته به راه راست؟؟؟؟الهی العفو!!!!
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۲ دی ۱۳۹۴
خوش به حال کسانی که باشنیدن کلام خداونددلشان آرام میگیره امروزه کمترانسانی هست که باشنیدن قرآن دلشان آرام بگیره واین یک حقیقته.
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۲ دی ۱۳۹۴
اصلا تیتر جالبی برای موضوع انتخاب نکردین.
عجیب بودنه آرامش دادنه صدای قرآن؟ این که عادیه که!
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۲ دی ۱۳۹۴
دقیقا درسته صدای قرآن همه رو آروم میکنه وروح آدمو جلا میده
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۲ دی ۱۳۹۴
كجاش عجيبه اين حرف!!!!!!!! كاملا درست گفته بنده خدا!! شما به تلاوت قران گوش ميديد دلتون ارام نميشه؟؟؟ اين حرف عجيبه؟ ايوالله به كيروش و دستيارش