سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان ؛

تریلی تئاتر کانون پرورش فکری ایران اینبار در زاهدان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: تریلی سیار تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در ادامه سفرهای فصلی زمستانه در شهر زاهدان نمایش اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران زاهدان .، حسن معزی افزود : این تریلی که از 18 دی سالجاری از استان هرمزگان وارد سیستان و بلوچستان شده، در مدت حضور خود در شهرستانهای کنارک، چابهار و ایرانشهر چهار نمایش اجرا کرده است.

وی خاطرنشان کرد : این گروه نمایشی در ادامه سفر خود وارد زاهدان شده و در مدت حضور دو روزه در این شهرستان سه نمایش اجرا می کنند.

وی تصریح کرد : محسن صفری، یاسر انصاری شاد، عباس شاهد چراغی، مهدی مقیمی اسفندآبادی و میثم میثاقی بازیگران این نمایش را تشکیل می دهند.

معزی بیان کرد: تریلی سیار نمایش با هدف اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به منظور شاد کردن گروه سنی کودکان و نوجوانان در ادامه حضور خود در استان تا 24 دیماه، دو نمایش دیگر را در شهرستان های زابل و زهک اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: این گروه نمایشی قبل از آمدن به سیستان و بلوچستان برنامه های نمایشی زمستانه خود را در استان هرمزگان اجرا و در ادامه نیز برای اجرا به خراسان جنوبی سفر می کند.

انتهای پیام//ز

برچسب ها: کانون ، پرورش ، فکری ، ایران ، زاهدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.