سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

فناوری در خدمت بازرگانی

کمیسیون فناوری و تکنولوژی اتاق بازرگانی مازندران با مسئولان پارک علم و فناوری برای تعامل صنعت با بخش خصوصی توافق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس کمیسیون فناوری و تکنولوژی اتاق بازرگانی مازندران در کمیسیون تخصصی تحقیقات، خدمات فنی ومهندسی و فناوری اطلاعات گفت: فعالیت های این کمیسیون باید در حوزه راهکارهای توسعه تکنولوژی در مازندران افزایش یابد.

باقراصفهانی افزود: باید با پیدا کردن نقشه راه درست و همکاری اعضای این کمیسیون تلفیق و تعامل صنعت با بخش خصوصی را افزایش دهیم.

وی یادآور شد: برای ارتقاء کسب و کار و افزایش بهره وری از صنایع وشرکت های تولیدی، از توانمندی های شرکت های موفق وهمچنین کم کردن فاصله میان دانشگاه و بخش تولید از نخبگان و دانشجویان علمی استفاده شود.

رئیس کمیسیون فناوری و تکنولوژی اتاق بازرگانی مازندران تصریح کرد: کسانی که تجربه دارند باید با برنامه ریزی درست در مرکز تحقیقاتی مشغول به کار شوند.

رئیس پارک علم و فناور مازندران نیز دراین جلسه گفت: برای وصل شدن به بازار سرمایه باید از یک اکوسیستم پویا استفاده کرده و بخش خصوصی فعالتراز گذشته شوند.

معتمدزادگان افزود: اگر بتوانیم با یک برنامه اصولی شرکت های نوپا را به شرکت های بزرگ لینک کنیم فضا برای افزایش سرمایه در گردش و ایجاد اشتغال فراهم کنیم.

وی مهمترین مطالبات پارک علم و فناوری استان را نداشتن زمین مناسب برای ساخت بیان کرد و گفت: می توانیم با ساخت پردیس مناسب در کنار دانشگاه فضا را برای نزدیک شدن به صنعت و جذب ایده های نو استفاده کنیم.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.