سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افزایش 11 درصدی ماموریت های اورژانس 115 آذربایجان شرقی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: ماموریت های این مرکز در سه ماه گذشته با 16 هزار و 955 مورد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 11.39 درصدی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رجائی غفوری افزود: از مجموع ماموریت های اعزامی 12 هزار و 728 مورد ماموریت غیر تصادفی و سه هزار و 211 مورد ماموریت تصادفی بوده که به ترتیب با افزایش 11.30 و 10.95 درصدی نسبت به سال قبل مواجه هستیم.

وی اظهار کرد: از مجموع ماموریت های انجام گرفته 10 هزار و 509 ماموریت مربوط به شهر تبریز است.

رجائی با اشاره به ماموریت های اعزامی به حوادث مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن گفت: امسال با وجود تلاش برای اطلاع رسانی در این مورد با افزایش فوتی از شش نفر به هشت نفر و نجات یافتگان از 139 نفر به نفر بوده ایم.

وی اظهار کرد: کاردان های اورژانس 115 در این مدت 11 هزار و 579 نفر را به مراکز درمانی انتقال و چهار هزار و 951 نفر را در محل درمان شده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان با اشاره به افزایش ماموریت های اورژانس 115 گفت: کمبود نیروی انسانی برای این مرکز محرز است و امیدواریم با پیگیری های انجام شده بتوانیم جذب نیروی انسانی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اورژانس 115 سیستمی خدماتی و درمانی است که برای ارائه خدمات بهتر به مردم است، از شهروندان خواست از تماس ها و درخواست های غیر اورژانسی خودداری کنند تا افرادی که نیاز فوری به خدمات درمانی دارند با تاخیر مواجه نشوند.
 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.