سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

«جلوه های حضور» عکاسان طلبه حوزه علمیه خراسان رضوی

نخستین مسابقه عکاسی طلاب حوزه علمیه خراسان رضوی با عنوان «جلوه های حضور» برگزار می شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول دفتر مدیریت و ارتباطات حوزه علمیه خراسان از اعلام فراخوان نخستین مسابقه عكس طلاب و روحانيان خراساني با عنوان «جلوه‌هاي حضور» خبر داد و گفت: اين فراخوان در محورهاي «حوزه علميه و دفاع مقدس»، «حوزه علميه و انقلاب اسلامي ايران»، «حوزه علميه و تبليغ»، «راه و رسم طلبگي» و «فرصت هاي طلبگي» برگزار مي شود.

حجت السلام قاسمی افزود: موضوعات محور حوزه علميه و انقلاب، حضور و ترغيب و تشويق مردم به راهپيمايي باشكوه و تظاهرات سراسري، شركت و ترغيب مردم در انتخابات‌هاي كشور، ايجاد كميته ها و تشكلهاي مردمي، شركت در مراسمات مذهبي، حماسي، تاريخي، داشتن روحيه دشمن ستيزي و بصيرت اعلام شده است.

وی همچنین موضوعات محور راه و رسم طلبگي را مباحثه، داشتن برنامه ريزي و نظم، خوب درس خواندن،‌ پرسشگري، رسيدگي به ايتام، احترام به بزرگترها،‌ تصدق بر فقرا و مساكين،‌ مطالعه مستمر،‌ زيارت، توجه به خانواده،‌ ورزش،‌ تفريح و سفر، شادي و نشاط، صله رحم،‌ توكل و انجام فرائض و واجبات دانست.

مسئول دفتر مدیریت و ارتباطات حوزه علمیه خراسان حجت السلام قاسمی گفت: علاقه مندان جهت شركت در اين فراخوان مي توانند تصاوير خود را به دبيرخانه اين جشنواره واقع در مركز مديريت حوزه علميه خراسان، طبقه سوم، اتاق 425، ساعت 9 الي 13 يا به آدرس jelvehayhozor@gmail.com، ارسال نمايند.

حجت الاسلام قاسمی آخرين مهلت ارسال تصاوير به اين فراخوان را 5 بهمن ماه اعلام کرد و افزود: به تصاوير برگزيده در هر موضوع جوايز ارزنده اي اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.