سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار عبدالهی:

کشور برای توسعه پروژه‌ها نیازی به مهندسان خارجی ندارد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: کشور برای توسعه پروژه‌ها نیازی به مهندسان خارجی ندارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مراسم افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی که امروز برگزار شد؛ اظهار داشت: در تمام پروژه‌های عظیم کشور، نیروهای دوران دفاع مقدس و سازندگان امروز با پشتیبانی دولت و هدایت قرارگاه خاتم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این پروژه 125 میلیون نفر ساعت کار صورت گرفته و حدود 6 میلیون مترمکعب خاکبرداری انجام شده و در بحث سازه‌ای 60 هزار تن سازه کار شده؛ در خصوص کابل‌گذاری حدود 6 هزار کیلومتر کار انجام شده و این گوشه‌ای از کارهای عظیمی است که در این پروزه صورت گرفته است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افزود: ما امروز نیاز به مهندسان خارجی نداریم و مهندسان جوان ما می‌توانند پروژه‌های پیچیده مانند این را طراحی ساخته و تجهیز کنند؛ از این پروژه بیش از 15 میلیون مترمکعب گاز به خطوط کشور تزریق شد.

وی درباره پروژه‌های 9 گانه قرارگاه خاتم اظهار داشت: در این پروژه بیش از 20 میلیون دلار اعتبار خرج شده که 85 درصد آنها پیش رفته است. فازهای 13؛ 22 و 24 بیش از 113 میلیون مترمکعب گاز تولید خواهند کرد که این یک بخش از این پروژه‌ها می‌‍‌باشد و 4 پروژه دیگر در حوزه نقت است.

سردار عبداللهی در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: قرارگاه خاتم در زمینه‌های دیگر هم در حال ساخت پروژه‌هایی است مانند پروژه ساخت خط آهن سریع السیر تهران-اصفهان؛ این 9 پرژه؛ ابر پروژه‌های کشور است که به همت مسئولان می‌شود آنها را در 2 سال آینده اجرایی کرد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.