سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مردم باید شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی منهای سلایق سیاسی بدانند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم باید شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی منهای گرایشات و سلایق سیاسی بدانند.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بیانات مقام معظم رهبری درباره مسئله انتخابات اظهار داشت: در فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری 14 مورد کلیدی را می‌توان مشاهده کرد.

وی در ادامه افزود: در مجموع سخنان رهبر معظم انقلاب اینگونه استنباط می‌شود که مردم باید شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی منهای گرایشات و سلایق سیاسی بدانند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات را یکی از عوامل بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمنان خارجی دانستند، گفت: شرکت در انتخابات حقی است که مربوط به آحاد جامعه است و همه باید از این حق برای تعیین سرنوشت کشور و تقویت اقتصاد ملی استفاده کنند.

ترقی  با تاکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات وظیفه ملی و همگانی است، تصریح کرد: از طرفی دیگر طبیعی است که در این امر هوشیاری و بصیرت همراه شود، مطمئنا مردم نسبت به لیستی گرایش پیدا می‌کنند که سمت و سویی به خط مشی و خواسته‌های آمریکا ندارد و مصالح ملی و استقلال کشور را ملاک قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم از طریق حمایت آمریکا و غرب از لیست‌ها می‌توانند بفهمند کدام لیست مورد حمایت آنها واقع شده است، خاطر نشان کرد: مردم باید با هوشیاری و بصیرت لیست‌هایی را انتخاب کنند که متاثر از خواسته‌های غرب و آمریکا نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترقی ، انتخابات ، رهبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۱ دی ۱۳۹۴
بله درسته مردم بايد راي بدهند منتها آقاي ترقي و دوستانشان بايد براي مردم تصميم بگيرند و خير و صلاحشان را تشخيص دهند