سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

همکاری ‌ادارات در برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همه دستگاه‌ها و ادارات استان خواست تا در برگزاری مسابقات قرآنی دانش‌آموزان استان که در یاسوج برگزار می‌شود همکاری و مساعدت لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛فتاح محمدی در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال مسابقات قرآن دانش‌آموزی در شهرستان بویراحمد و در شهر یاسوج در مرحله استانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات باید به بهترین نحو برگزار شود.

وی میزبان بودن مرکز استان را مهم عنوان کرد و گفت: دستگاه‌ها و ادارات مختلف باید در این زمینه به آموزش و پرورش کمک کنند تا مسابقات را با شکوه‌تر از قبل برگزار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ظرفیت‌های مرکز استان برای برگزاری مسابقات بسیار بیشتر از شهرستان‌های دیگر است بنابراین باید این مسابقات باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

این مسئول یکی از ظرفیت‌های خوب برگزاری مسابقات قرآنی را خیرین ذکر کرد و گفت: برای مثال می‌توان از خیرین معروف کشوری که تاکنون کمک‌های خوبی به آموزش و پرورش کرده‌اند از جمله آقای قلم‌چی برای تأمین هزینه‌های مسابقات قرآنی استفاده کنیم.

محمدی به سایر ظرفیت‌ها برای کمک به برگزاری در خور شأن  مسابقات قرآنی اشاره کرد و گفت: نشستی با بانک‌ها و مؤسسات مالی برگزار شود و ما نیز در آن شرکت خواهیم کرد تا از این ظرفیت برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات قرآن استانی استفاده کنیم.

وی برگزاری مسابقات قرآنی را در شهرهای مختلف استان اقدامی پسندیده برای حاکم کردن فرهنگ قرآنی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: اقدام خوبی که صورت گرفته این مسابقات دیگر به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار نمی‌شود بلکه همه استان در برگزاری آن سهیم هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با آموزه‌های قرآنی موجب کم شدن و رخت بستن معضلات اجتماعی خواهد شد.

انتهای پیام /پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.