سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محبت: آینده‌سازان می‌توانست موفق شود/ شاید به شهرداری تبریز بروم

فوروارد قدرتی تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن اصفهان با بیان اینکه تیمش می‌توانست در سوپرلیگ موفق شود، از احتمال حضورش در شهرداری تبریز گفت.

امیرعباس محبت با اشاره به انحلال تیم بسکتبال آینده‌سازان میهن به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: واقعاً نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم. فقط باید افسوس بخوریم. آینده‌سازان میهن اصفهان به نظر من تیم خوبی بود و می‌توانست موفق باشد. شک نکنید اگر پول اسلاوکو داده می‌شد و درصدی از قراردادهای بازیکنان آینده‌سازان میهن به حساب ما واریز می‌شد، قطعاً شرایط ما متفاوت بود.

بازیکن پست‌ چهار آینده‌سازان میهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا به تیم شهرداری تبریز که پیش از پیوستن به آینده‌سازان صحبت از حضورتان در آن بود، می‌پیوندید؟ توضیح داد: من و دیگر بازیکنان آینده‌سازان میهن باید منتظر تصمیم فدراسیون بسکتبال بمانیم و اگر بازیکن آزاد اعلام شدم، شاید به شهرداری تبریز بروم. 

محبت همچنین در پاسخ به این پرسش که اگر به ابتدای فصل برگردید با آگاهی از سرنوشت آینده‌سازان، دوباره به اصفهان می‌روید؟ اظهار کرد: بدون شک هیچ بازیکنی این کار را نمی‌کند اما فقط این را می‌گویم که آینده‌‌سازان به زعم من تیم خوبی بود. اگر حامی مالی به تعهداتش پایبند می‌ماند، چه بسا در ادامه نتایج خوبی هم می‌گرفتیم. هرچند حالا دیگر تیمی نداریم اما من و دیگر بازیکنان  آینده‌سازان با هم در ارتباطیم و می‌خواهیم بدانیم چه سرنوشتی در انتظارمان است. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.