سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

انهدام باند سارقان مسلح با پوشش مامورنما

فرمانده انتظامي استان از دستگيري اعضاي باند پنج نفره اي كه در هفت استان كشور اقدام به سرقت هاي مسلحانه مي كردند خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سردار عبدالرضا آقاخاني گفت: در ادامه طرح ها و ماموريت هاي پلیس اصفهان و در پي كسب خبري مبني بر فعاليت گسترده باندي در زمينه راه زني و سرقت مسلحانه محموله هاي جاده اي و خودروهاي مدل بالا و هايلوكس در جاده اصفهان شيراز موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: در بررسي هاي بيشتر مشخص شد كه اين باند خودروهاي مسروقه را پس از تغيير اصالت به مرزهاي شرقي كشور منتقل و قاچاق كرده و در زمينه سرقت از صرافي ها و طلافروشي ها نيز فعاليت داشتند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه باند مذكور در استان هاي اصفهان، فارس، تهران،البرز، چهارمحال و بختياري، بوشهر و هرمزگان نيز مرتكب اعمال مجرمانه شده اند اظهار داشت: سرانجام پس از سه ماه كار علمي و تخصصي و اقدامات ويژه پليسي مخفيگاه آنان در يكي از شهرستان هاي استان شناسايي و كارآگاهان طي هماهنگي با مقام قضائي طي عملياتي غافلگيرانه سه نفر متهم اين پرونده از جمله سركرده باند را دستگير كردند.

سردار آقاخاني بيان داشت: كارآگاهان در ادامه با همكاري ماموران انتظامي استان فارس دو نفر ديگر از همدستان متهمان را كه در منزلي استيجاري در شهر شيراز سكونت داشتند شناسايي و دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان از كشف تعدادي سيم کارت تلفن ، 10 دستگاه گوشي تلفن همراه ، تعدادي بي سيم، مدارک جعلي و سرقتي شامل مدارک هويتي و شناسائي ،تعدادي پلاک خودرو و اقلام هک شماره موتور ، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر از نوع شيشه به همراه دو قبضه سلاح گرم و 40 عدد فشنگ در بازرسي از مخفيگاه هاي متهمان خبر داد.

آقاخاني با اشاره به اعتراف متهمان به 17 فقره سرقت مسلحانه خاطر نشان كرد: اين افراد همگي غير بومي، سابقه دار و از مجرمان خشنهستند و در بعضي از سرقت هاي خود نيز از پوشش مامور ، استفاده مي كردند.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه تحقيقات بر روي ساير سرقت هاي احتمالي اين باند خشن و شناسايي مالباختگان همچنان ادامه دارد، گفت: توصيه ما به شهروندان اين است كه هنگام مواجهه با كساني كه خود را مامور معرفي مي كنند حتماً از آنها كارت شناسايي و برگ ماموريت بخواهند و در صورت مشكوك شدن موضوع را سريعاً از طريق شماره تلفن 110 به اطلاع پليس برسانند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهمان براي پيشبرد اعمال مجرمانه خود اقدام به اجاره منازل به مدت يك ماهه در استان هاي مختلف مي كردند عنوان داشت: به مالكان منازل استيجاري هشدار مي دهيم كه در هنگام اجاره منزل دقت لازم را داشته و در صورت مشكوك شدن بلافاصله مراتب را به پليس اطلاع رساني كنند. 



انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.