سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

جذب 200 میلیارد ریال از اعتبارات پروژه‌های گازی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 300 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که از این میان 200 میلیارد ریال تاکنون جذب شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هوشنگ صیدالی افزود : 460 روستای بالای 20 خانوار در کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گازرسانی به 85 روستای این استان در دستور کار قرار دارد افزود: تا پایان سال 95 تعداد روستاهای گازدار به 700 روستا افزایش می‌یابد.

صیدالی تصریح کرد: شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در راستای برخوردار شدن روستاهای فاقد گاز اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا، از آغاز عملیات فاز نخست این پروژه خبر داد و گفت: تلاش مسئولان استانی و شهرستانی در جایگزینی روش خط لوله به جای سی‌ان‌جی به نتیجه رسید و این پروژه با حضور مسئولان در مهرماه کلنگ‌زنی شد.

وی تعداد مشترکان گاز طبیعی در این استان را 150 هزار مشترک اعلام کرد و گفت: 32 درصد مشترکان گاز طبیعی در سطح روستاها هستند.

صیدالی با اشاره به روستاهای فاقد شرایط گازرسانی از طریق لوله‌کشی تصریح کرد: گازرسانی به روستاهایی که دارای مشکل هستند با سی‌ان‌جی و یا ال‌‌ان‌جی انجام خواهد شد.

این مسئول گفت: امسال 300 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که از این میان 200 میلیارد ریال تاکنون جذب شده است.


انتهای پیام /ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.