سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

افزایش اعتبارات عمرانی امور عشایر اردبیل

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: اعتبارات عمرانی امور عشایری استان اردبیل امسال نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ قادر هنرمند در جلسه بررسی اجرای طرح‌های و پروژه‌های عمرانی در مناطق عشایری استان اردبیل اظهار داشت: در دولت یازدهم رضایتمندی عشایر نسبت به سال‌های گذشته جلب شده است.

وی گفت: در 9 ماهه امسال به لحاظ ارایه خدمات بیشتر به عشایر، اجرای 56 پروژه، توزیع نهاده‌های دامی به میزان 668 تن، بیمه دام عشایر به میزان 58 هزار و 97 راس، آبرسانی سیار به میزان 34 هزار و 156 متر مکعب و بیمه اجتماعی به تعداد یک هزار و 362 خانوار انجام شده است.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده به عشایر استان گفت: تسطیح و مرمت راه‌های ییلاقات اردبیل، نیر، سرعین، نمین و مشگین‌شهر با گریدر به طول 900 کیلومتر، احداث راه ییلاقی آرمار مشهدلوی گرمی بطول 3.2 کیلومتر، اصلاح و بازسازی قسمتی از کانال دشت فتحعلی بطول 120 متر در 9 ماهه نخست امسال انجام شده که رضایت عشایر کاملا محسوس و قابل توصیف است.

هنرمند با اشاره به پیگیری ارتقاء سطح تشکیلاتی مدیریت به اداره کل بیان کرد: امور عشایر استان اردبیل در پوشش بیمه‌ای روستایی و عشایری رتبه 6 کشوری، در ستاد صیانت در سال 93 رتبه برتر، در تحول اداری سال 94 رتبه برتر و در ستاد اقامه نماز هم در سال 93 رتبه برتر را کسب کرده است .

وی در ادامه از اجرای طرح توانمندی زنان عشایری در اردبیل به عنوان پایلوت خبر داد و افزود: علاوه بر اجرای این طرح شهرستان‌های مشگین‌شهر ، سرعین و خلخال به عنوان پایلوت گردشگری و توریسم عشایر انتخاب شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.