سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

رسانه ها بايد رفتار اجتماعي مناسب را به جامعه القاء كنند

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان فعاليت رسانه‌هاي جمعي را تكميل كننده مأموريت‌هاي پليس دانست و گفت: رسانه‌ها بايد با قلم خود رفتار اجتماعي مناسب را به جامعه القاء كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از زنجان؛سرهنگ جعفر كردلو گفت: اصحاب رسانه بايد در راستاي نشر و ايجاد روحيه نشاط و اميد در جامعه فعاليت کنند، زيرا اين روحيه زمينه تحقق پيروزي ها را فراهم مي کند.

وي با ابراز خرسندي از تعامل، همکاري و همدلي بسيار خوب پليس و رسانه در تمام حوزه ها،گفت: بهترين راه برون رفت از آسيب هاي اجتماعي، تحقق پيشگيري و تاثيرگذاري بر جامعه هدف است.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان با بيان اين كه رسانه ها به عنوان ابزاري مهم براي پيشگيري از جرائم و بالا بردن امنيت و احساس امنيت در جامعه نقش کليدي دارند، نقش رسانه هاي گروهي را در شکل دهي باورها و افکار جامعه و ساخت بستري مناسب در عرصه امنيت، انکار ناپذير دانست.

كردلو خاطرنشان كرد: اعتقاد پليس بر اين است كه فرهنگ‌سازي يك موضوع چند دستگاهي است كه نياز به عزم عمومي دارد و در اين بين نقش رسانه‌ها يك نقش حساس، تاثيرگذار و پررنگ است.

اين مقام انتظامي با اشاره به رسالت خطير اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي مردم گفت: رسانه‌ها به عنوان ابزار هدايت افكار عمومي مي‌توانند در افزايش سطح احساس امنيت در جامعه و همراه‌سازي مردم با پليس در برقراري نظم و امنيت اجتماعي نقش پررنگ و حساسي را ايفا كنند.

وي تصريح كرد: هدف تمامي نهادها و دستگاه‌هاي فعال در نظام اسلامي، برقراري امنيت و حفظ دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه در اين راه، وجود امنيت، نقشي كليدي و اساسي را ايفا مي‌كند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان اظهار داشت: رسانه ها بخش جدايي ناپذير از زندگي مردم بوده و به عنوان يکي از ابزارهاي فراگير و گسترده در پررنگ و کمرنگ شدن حضور مردم در مسايل مهم اجتماعي نقش موثر و تعيين کننده دارند.

کردلو تاكيد كرد: وسايل ارتباط جمعي نقش موثري در رشد و توسعه داشته و تلاش براي گسترش سهم آنها در ترويج فرهنگ اطلاع رساني و افزايش آگاهي عمومي درباره مسائل سياسي،اقتصادي،اجتماعي و فرهنگي بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.


انتهای پیام/پ


برای آگاهی از اخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.