سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی فدراسیون کاراته اعلام شد

کاتای فولاد مبارکه در صدر رنکینگ لیگ برتر

تیم کاتای فولاد مبارکه سپاهان در صدر رنکینگ لیگ برتر کاراته ایران قرار گرفت.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی هیئت کاراته اصفهان، در رنکینگ لیگ برتر کاراته، تیم کاتای امید فولادمبارکه سپاهان اصفهان به (سرمربیگری محمد علی مردانی) و (مربیگری سعید ابراهیمی) در صدر جدول قرار گرفت.
در رقابت‌های رنکینگ لیگ برتر کاراته، تیم کاتای فولادمبارکه متشکل از حمید رضا زاغیان، علی محمد علی و حمید شاه زیدی با 24 امتیاز در صدر ایستاده و پس از آن نیز تیم‌های گاز زنجان و هیئت قزوین در رده‌های بعدی قرار دارند.
از نکات قابل توجه اینکه در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر، تیم کاتای برادران شاه زیدی به‌ عنوان برترین تیم کاتا انتخاب شد.
در بخش کاتای انفرادی رنکینگ لیگ برتر کاراته نیز علی شاه زیدی بدون باخت اما با تعداد بازی کمتر در رده سوم این رنکینگ بعد از سیروس خالقی و سعید اروج راه قرار گرفت.
در ادامه رقابت‌های رنکینگ لیگ برتر، حمید شاه زیدی که به تازگی از بند مصدومیت طولانی مدت رها شده در رده ششم و حمید رضا زاغیان کاتا روی آینده دار فولاد در رده هفتم این رنکینگ جای گرفت.
در بخش کومیته نیز مجید قادری بهترین کومیته روی نیم فصل نخست سپاهان با 24 امتیاز در رده چهارم ایستاد و دانیال محمودی دیگر جوان با آتیه فولاد با 16 امتیاز در رده 15 و علی براتی با 12 امتیاز در دره 20 جدول رنکینگ قرار گرفتند.
به طور حتم تا پایان فصل این جدول دست خوش تغییرات فراوانی می‌شود.
لازم به ذکر است بازی‌های بعدی تیم فولاد در هفته آینده مقابل تیم‌های آران پارت، شهر قدس و هیئت خراسان رضوی است که نتیجه پیروزی در این دیدارها می‌تواند تیم امید سپاهان را از رده سوم به رده دوم جدول برساند./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.