سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرگرمی با انتشار تصاوير غيراخلاقی!

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از دستگيری دو نفر که اقدام به انتشار تصاوير غيراخلاقی از طريق شبکه‌های اجتماعی موبايلی لاين و تلگرام می‌كردند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ"محمدعلی عسگری" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پی رصد فضاي مجازی توسط كارشناسان پليس فتا، مشخص شد که دو نفر در شبکه‌های اجتماعی موبايلی، اقدام به انتشار تصاوير غيراخلاقي می‌كنند.
 
وی افزود: در تحقيقات تکميلی و بررسي‌های فنی و تخصصی محرز شد دو نفر اقدام به ايجاد دو گروه مختلف و انتشار تصاوير غيراخلاقي مي‌كنند، كه پس از انجام تحقيقات پليسي و تخصصي در نهايت متهمان شناسايي و براي انجام تحقيقات تكميلي به پليس فتا فراخوانده شدند.
 
سرهنگ عسگری ادامه داد: متهمان پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غيرقابل انکار لب به اعتراف گشودند و انگيزه خود از انجام اين‌کار را سرگرمي و كنجكاوي، اظهار داشتند.
 
اين مقام انتظامی خاطرنشان كرد: در ادامه پرونده متهمان جهت سير مراحل قضائي به دادسراي عمومي و انقلاب گنبد ارسال شد.
 
وی به شهروندان توصيه کرد: فعالان و كاربران فضای مجازی مي‌بايست قوانين جرائم رايانه‌اي را مطالعه و مدنظر قرارداده تا گرفتار نشوند.
 
فرمانده انتظامی گنبدكاووس در پايان ابراز داشت: شهروندان از بارگذاري و به اشتراک گذاشتن تصاوير و فيلم‌هاي شخصي در شبکه‌هاي اجتماعي خودداري كرده و در صورتي‌كه شخصي براي آنها مزاحمت ايجاد مي‌كند از ادامه ارتباط و پاسخگويي اجتناب ورزيده و مكالمه را ادامه ندهند و بلافاصله موضوع را با پليس درميان بگذارند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.