سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تجليل از 35 کشاورزنمونه‌ در كرمان

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: امسال از 35 نمونه بخش کشاورزی در این استان تجلیل می شود که از این تعداد 2 نفر به عنوان تولید کنندگان ملی و کشوری شناخته شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان کرمان؛  رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: در جلسه برنامه ريزي مراسم انتخاب و معرفی نمونه‌های تولید‌کنندگان بخش کشاورزی، استفاده از دانش و علوم نوین در بخش کشاورزی و افزايش توليد در واحد سطح كه در بعضي موارد اختلاف با ميانگين حتي ده برابر است را از جمله عوامل مؤثردر انتخاب نمونه ها دانست وابراز اميدواري كرد: این نمونه ها بعنوان یک الگوی واقعی بتواند بعنوان سفیران، مروجین و تسهیلگران بخش کشاورزی تجربیات خود را به سایر بهره برداران در راستای ارتقاء راندمان و بهره وری در تولید منتقل کنند.

عباس سعیدی استفاده ازکشاورزان برتر در الگوسازی، ارتقاء بهره وری، کارایی مصرف آبوراندمان تولید، توجه به کیفیت و کمیت محصولرا ازجمله اهداف تجليل از نمونه هاي بخش كشاورزي برشمرد.

وی افزود: نمونه‌های بخش کشاورزی از بین تولید‌کنندگان محصولات زراعی، باغی، شیلات، و همچنین تشکل‌های خصوصی و سایر گرایش‌ها از قبیل منابع طبیعی و آبخیزداریانتخاب شده اند.

یادآور می شود: مراسم معرفی و تجلیل از نمونه‌های کشاورزی بيست وسوم دي برگزار می‌شود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جواناينجا کليک کنيد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تجلیل ، کشاورز ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.