سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقوط مرگبار 2 کارگر ایرانی از طبقه هشتم در تهرانپارس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط دو 2 کارگر ایران از طبقه هشتم یک ساختمان در حال ساخت در تهرانپارس خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه هر دو کارگر جان باختند.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزییات این حادثه گفت: عصر امروز حادثه سقوط از ساختمان در تهرانپارس ، بلوار پردیس به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ماموران آتش نشانی با تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد حادثه در یک ساختمان در حال ساخت رخ داده و دو کارگر ایرانی در حال تصب تیرآهن از طبقه هشتم به طبقه دوم سقوط کرده اند.

ملکی در ادامه بیان داشت: ماموران آتش نشانی بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند و دو کارگر را خارج ساختند اما متاسفانه مرگ هر رو کارگر به دلیل شدت جراحات تایید شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سقوط ، آتش نشانی ، حادثه ، مرگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۰ دی ۱۳۹۴
این عکس متعلق به اون ساختمونی نیست که اون دو تا کارگر بدبخت از روش سقوط کردند . اون یه مجتمع بزرگ مسکونی در حال ساخت است نزدیک بلوار پروین تهرانپارس.
حدایا دیگه هرگز این اتفاق تکرار نشه.
این چند روز همش یاد اون دو تا جون کارگر میفتم خیلی ناراحت میشم . هنوز صحنه اجسادشونو که توی کاور سفید گذاشته بودند و کاور هم خونی شده بود را یادم نمیره . خیلی بد بود.
خدا رحمتشون کنه خیلی جوون بودند و خیلی مرگ بدی داشتند .
چقدر صبر و استقامت میخوان اون خانواده ای که جوونشون اینطوری مرد.
خدا بهشون صبر بده.
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۸ دی ۱۳۹۴
خدا بیامرزه
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۸ دی ۱۳۹۴
اینجا اصلا تهران پارس نیست
اینجا یزده میدان مدرسی
مجتمع نظام مهندسی
ناشناس
۰۷:۱۹ ۱۸ دی ۱۳۹۴
خداب همه جوشکارهاصبربده.واقعا خدایا چرا؟؟
ناشناس
۰۲:۳۶ ۱۸ دی ۱۳۹۴
خیلی دلم سوخت.
از صبح ساعت 6 شروع به کار مکرده بودند تا ساعت 5 بعدازظهر تو این سرما...
خودشون هرگز فکرشو هم نمیکردن که چنین مرگ دردناکی را داشته باشند .
وقی فکر میکنم که وقتی صبح امروز از خواب بیدار شدند و حتما با امید و ارزو شروع به کار کرده بودند ولی چنین مرگی در پیش داشتند واقعا غمگین میشم.
خداوند هر دو جوان را رحمت کنه به خانوادشون که خیلی بی قرار بودن صبر بده .
فاتحه نثار روحشون
ناشناس
۰۲:۳۵ ۱۸ دی ۱۳۹۴
و به خانواده آن دو کارگر اطلاع دادند و ساعت 9 شب اقوام پآن دو جوان ( خدابیامرز ) رسیدند و صحنه بسیار دردناک و تلخی بود و خانواده هایشان دچار شوک شده بودند همراه با آنها همسایه ها هم گریه میکردند چون واقعا مرگ بد و تلخی داشتند.من از ساعت 5 تا 9 شب همانجا بودم و حدود ساعت 9 و نیم با ماشین حمل جسد دو جوان کارگر را بردند. خیلی صحنه های بد و تلخی را به چشم دیدیم واقا دردناک بود. هر دو جوان و مجرد برای لقمه نانی در آن ساختمان کار میکردند که هر دو از آن بالا سقوط کردند
ناشناس
۰۲:۳۳ ۱۸ دی ۱۳۹۴
ما دقیقا خونمون روبروی همون ساختمون بود .و همه چیزو دیدیم.من و مادرم درحال نوشیدن چای بودیم که ناگهان صدای مهیب افتادن تیرآهن شنیده شد و بلافاصله صدای فریاد و ناله و گریه .ما به سرعت به بیرون از منزل رفتیم . دیدم که دو کارگر جوان حدود 22 ساله که از اهالی لرستان بودند روی سقف اهنی اول افتاده بودند و کارگرهای دیگر هم فریاد میزدند و گریه میکردند این حادثه ساعت 5 بعد ازظهر اتفاق افتاد و اتش نشانی و اورژانس هم امد و لی آن دو جوان کارگر بیچاره جان سپردده بودند جمعیت زیادی جمع شده بود و بعد پلیس به صحنه آمد و کارهای لازمه که انجام شد دو جسد را پایین آوردند و همانجا نزدیک ساختمان گذاشتند ( ادامه دارد )
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۸ دی ۱۳۹۴
خداوند رحمتشون کنه.
روحشون شاد.
فقط خداکنه حداقل حقوقی به خانوا دهاشون برسه
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۸ دی ۱۳۹۴
خداوند رحمتشون کنه.
روحشون شاد.
فقط خداکنه حداقل حقوقی به خانوا دهاشون برسه
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۸ دی ۱۳۹۴
متاسفانه روبروی خونه ما بود خیلی ناراحتم از صداهایی که شنیدم
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۸ دی ۱۳۹۴
خدا رحمتشون کنه
خداوند به خانواده هاشون صبر بده
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۷ دی ۱۳۹۴
همسایه.
ما دقیقا خونمون روبروی همون ساختمونه و همه چیزو دیدیم.من و مادرم درحال نوشیدن چای بودیم که ناگهان صدای مهیب افتادن تیرآهن شنیده شد و بلافاصله صدای فریاد و ناله و گریه .ما به سرعت به بیرون از منزل رفتیم . دیدم که دو کارگر جوان حدود 22 ساله که از اهالی لرستان بودند روی سقف اهنی اول افتاده بودند و کارگرهای دیگر هم فریاد میزدند و گریه میکردند این حادثه ساعت 5 بعد ازظهر اتفاق افتاد و اتش نشانی و اورژانس هم امد و لی آن دو جوان کارگر بیچاره جان سپردده بودند جمعیت زیادی جمع شده بود و بعد پلیس به صحنه آمد و کارهی لازمه که انجام شد دو جسد را پایین آوردند و همانجا نزدیک ساختمان گذاشتند و به خانواده آن دو کارگر اطلاع دادند و ساعت 9 شب اقوام پآن دو جوان ( خدابیامرز ) رسیدند و صحنه بسیار دردناک و تلخی بود و خانواده هایشان دچار شوک شده بودند همراه با آنها همسایه ها هم گریه میکردند چون واقعا مرگ بد و تلخی داشتند.من از ساعت 5 تا 9 شب همانجا بودم و حدود ساعت 9 و نیم با ماشین حمل جسد دو جوان کارگر را بردند. خیلی صحنه های بد و تلخی را به چشم دیدیم واقا دردناک بود. هر دو جوان و مجرد برای لقمه نانی در آن ساختمان کار میکردند که هر دو از آن بالا سقوط کردند.
خیلی دلم سوخت.
از صبح ساعت 6 شروع به کار مکرده بودند تا ساعت 5 بعدازظهر تو این سرما...
خودشون هرگز فکرشو هم نمیکردن که چنین مرگ دردناکی را داشته باشند .
وقی فکر میکنم که وقتی صبح امروز از خواب بیدار شدند و حتما با امید و ارزو شروع به کار کرده بودند ولی چنین مرگی در پیش داشتند واقعا غمگین میشم.
خداوند هر دو جوان را رحمت کنه به خانوادشون که خیلی بی قرار بودن صبر بده .
فاتحه نثار روحشون.
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۷ دی ۱۳۹۴
بساز بفروش ها باید اول ایمنی کارگرها رو تامین کنن بعد اونا رو بفرسن اون بالا . اگه سازنده رعایت نکرده باید دیه اون دو نفر رو بده
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۷ دی ۱۳۹۴
اینا حوادث قابل پیشگیری هستند، به نظرم حالا که اداره کار و امور اجتماعی و سازمانهای بیمه برا افزایش آگاهی مردم اقدامی نمی کنن وزارت بهداشت باید اقدام کنه
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۷ دی ۱۳۹۴
چه حادثه تلخی ....خدا به خانوادشون صبر بده ان شالله