سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمان صفا:

کار کردن با جواد رضویان بسیار لذت‌بخش است

ایمان صفا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از همکاری خود با جواد رضویان در «سه شو» گفت.

ایمان صفا بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «سه شو» اظهار داشت: «سه شو» یک برنامه ترکیبی است که یک بخش آن را جواد رضویان و مهران غفوریان اجرا می‌کنند و بخش دیگر آن مربوط به آیتم‌های نمایشی است که با توجه به موضوع هر برنامه طراحی شده است و با استفاده از دست مایه‌ طنز سعی کردیم که مخاطب از دیدن برنامه خسته نشود.

صفا در مورد نقشی که در «سه شو» ایفا می‌کند، عنوان کرد: من در این برنامه نقش فردی را ایفا می‌کنم که در دهه 60 دانشجوست و در دهه 90 استاد دانشگاه می‌شود. پیش از این برنامه هم با جواد رضویان در مجموعه «میهمانان  ویژه» همکاری کرده بودم و کار کردن با جواد رضویان را خیلی دوست دارم.

وی ادامه داد: همکاری با جواد رضویان بسیار لذت‌بخش است؛ چون آرامش خاصی دارد و این آرامش را به همه‌ گروه منتقل می‌کند.

بازیگر «مهمان ویژه» با اشاره به اینکه برنامه «سه شو» اهداف زیادی را دنبال می‌کند، گفت: «سه شو» اهداف زیادی را دنبال می‌کند؛ اما بزرگترین هدف آن فرهنگ‌سازی است. البته نوع فرهنگ‌سازی در «سه شو» بسیار صریح‌تر و سریع‌تر است. ما در «سه شو» عکس‌العمل و رفتار مردم به برخی  موضوعات مثل فضای مجازی و .... را نقد می‌کنیم.

وی در پایان مطرح کرد: خدا را شکر بازخوردی که از سوی مردم در خصوص «سه شو» دریافت کردیم، خیلی عالی بوده است و امیدوارم مسئولین اجازه بدهند تا ما این روند انتقادی را در برنامه ادامه دهیم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.