سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

خسارت سیل به تأسیسات آبی 115روستای کرمان

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار کرمان گفت: با وقوع سیلاب در 6 شهرستان استان طی روزهای 12و13دی ، 115روستا دچار خسارت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مجید جمالی زاده با اشاره به قطع آب در این روستاها افزود: با تلاش شبانه روزی شهرستان های مختلف خوشبختانه آب 110روستا تا دیروز وصل شد.

وی خاطرنشان کرد: این روستاها جمعیتی بالغ بر15هزار و525خانوار داشتند و هم اکنون تنها 5 روستا همچنان با مشکل قطع آب روبرو هستند.

جمالی زاده با بیان اینکه 5 روستای باقی مانده تا ظهر امروز به شبکه آبفار استان وصل می شوند، تصریح کرد: 23مجتمع آب رسانی این شرکت در جریان سیل اخیر خسارت جدی دیدند.

وی با اشاره به اینکه عمده خسارت در شهرستان های جنوبی استان بوده است، یادآورشد: در شهرستان منوجان 28روستا از وقوع سیل آسیب دیدند که تنها یک روستا همچنان با قطع آب مواجه است و بقیه روستاها از آب سالم برخوردار شده اند.

جمالی زاده گفت: شهرستان کهنوج 16روستا آسیب دیده که آب یک روستا همچنان قطع است در شهرستان بم 20روستا دچار قطع آب ناشی از بروز سیل شدند که تنها یک روستا همچنان با قطعی آب روبرو است که همکاران ما در تلاش بر رفع مشکل و اتصال آب هستند.

جمالی زاده خاطرنشان کرد: در قلعه گنج 32روستا دراثر سیل دچار قطع آب شدند که دو روستا تنها با قطع آب روبرو است و بقیه روستاها به شبکه آب رسانی متصل هستند.

وی تصریح کرد: در فاریاب و رفسنجان نیز 13و 6 روستا از بروز سیل خسارت دیدند که آب همه روستاهای ذکر شده وصل شده است.

معاون نظارت بربهره برداری شرکت آبفار کرمان حجم خسارت وارد شده را 180میلیون تومان ذکر کرد و یادآور شد: سیلاب اخیر منجر به تخریب 3 هزار و 550 متر خط انتقال آب آشامیدنی، سوختن 2 دو دستگاه الکتروپمپ در اثر رعد و برق، تخریب 2 دهنه چشمه، تخریب 2 باب اتاقک موتورخانه و سوختن 2 دستگاه تابلو زیر ترانس شده است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جواناينجا کليک کنيد.

انتهای پیام/س   

برچسب ها: خسارت ، سیل ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.