سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: انتظار بازی آسان‌تری داشتیم

کاپیتان تیم والیبال ثامن الحجج خراسان ضمن سخت توصیف کردن دیدار مقابل پیکان، گفت: انتظار نداشتیم این بازی در این حد سخت باشد اما پیکان بدون ستاره‌ها هم توانست ما را تحت فشار قرار دهد.

امیر حسینی در پایان دیدار دو تیم پیکان تهران و ثامن الحجج خراسان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: بازی بسیار سختی بود هر چند انتظار داشتیم مقابل پیکان بدون مهره  کار راحت‌تری برای پیروزی داشته باشیم، اما باید بگویم پیکان بدون مهره‌های اصلی خود هم توانست تا حد قابل توجهی نمایش خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد خوب بازیکن جوان تیم پیکان گفت: پیکانی‌ها با تکیه بر بازیکنان جوان و با انگیزه خود تیم ما را تحت فشار قرار دارند و باید اعتراف کنم که بازی سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

بازیکن تیم ثامن ادامه داد: در ادامه مسابقات لیگ برتر کار آسانی نخواهیم داشت و باید با تمرکز بیشتری به میدان برویم. نبرد همه تیم‌ها برای حضور در جمع 8 تیم هر هفته جدی‌تر می‌شود و هیچ تیمی نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد. این شرایط کار را سخت‌تر می کند و در نهایت بدون شک تیمی به نتیجه دلخواه خواهد رسید که بتواند کم اشتباه‌تر کار کند.

وی درباره مشکلات مالی تیم ثامن گفت: خوشبختانه مدیران باشگاه در تلاش هستند که مشکلات هر چه زودتر حل شود تا تیم بتواند در آرامش بیشتری کار خود را ادامه دهد. تیم ثامن این روزها بیش از هر چیز دیگری به آرامش نیاز دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.