سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راحتترین روشها برای دسترسی به مرورگر اینترنت اکسپلورر + آموزش

در این گزارش تصمیم داریم نحوه دسترسی به مرورگر اینترنت اکسپلورر در ویندوز ۱۰ را به شما آموزش دهیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ویندوز ۱۰، مایکروسافت Edge جایگزین مرورگر پیش‌فرض ویندوز شده و ظاهرا اثری از مرورگر اینترنت اکسپلورر وجود ندارد. اما همانطور که می دانید، برخی از وب سایت های دانشگاه ها و یا اداره های دولتی با تنها با اینترنت اکسپلورر کار می کنند و شما نمی توانید با مرورگر های دیگر اقدام به مرور در وب سایت مورد نظر کنید.


در این گزارش تصمیم داریم نحوه دسترسی به مرورگر اینترنت اکسپلورر را در ویندوز ۱۰ به شما آموزش دهیم.همچنین شما می توانید برای دسترسی راحت تر این مرورگر را به منوی Start یا Taskbar سنجاق کنید.
 
دسترسی به مرورگر اینترنت اکسپلورر در ویندوز ۱۰ بسیار ساده بوده و می توانید اینترنت اکسپلورر را از طریق نوار جستجوی کورتانا پیدا کرده و از آن استفاده کنید.

بدین منظور ابتدا عبارت Internet Explorer را درنوار جستجوی کورتانا وارد کنید.

اکنون خواهید دید که نام مرورگر Internet Explorer در نتایج قابل مشاهده خواهد شد.

بر روی آن کلیک کنید تا Internet Explorer اجرا شود.
 

 
اما اگر دوست دارید به اینترنت اکسپلورر دسترسی سریع تر داشته باشید می توانید این مرورگر را به منو استارت یا نوار تسکبار سنجاق کنید.

برای این کار در پنجره ی جستجو کورتانا بر روی Internet Explorer راست کلیک کنید.

برای این که اینترنت اکسپلورر را به منوی استارت سنجاق کنید، بر روی گزینه ی Pin to Start کلیک کنید. همچنین برای سنجاق نمودن اینترنت اکسپلورر به نوار وظیفه یا همون تسکبار بر روی گزینه ی Pin to taskbar کلیک کنید.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.