سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه تراکتورسازی؛

اردوی سرخ پوشان تبریز در ترکیه

تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی به منظور آماده سازی هرچه بهتر تیم، از سر گرفته شد .

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی برای آمادگی هرچه بهتر این تیم در رقابت های لیگ و آسیا برگزار شد . 

تمرینات این تیم به مدت 5 روز تعطیل شده بود امروز از سرگرفته  شد. ریکاوری و مرور کارهای تاکتیکی از انجام تمرینات سرخ پوشان بود . 

 سرخابی ها در ترکیه 
تیم فوتبال تراکتور سازی در راستای تقویت تیمی و آماده سازی اردوی خود را در ترکیه و در شهر آنتالیا برپا می کند، براین اساس سرخ پوشان به مدت 10 روز در آن کشور می مانند. تیم گسترش فولاد هم از امروز به مدت 5 روز به همان شهر و کشور سفر می کنند . 

4 بازی در انتظار تراکتوری ها 
برنامه های منظمی به جهت استفاده از اردوی ترکیه در نظرگرفته شده است، در این کشور 4 بازی تدارکاتی با تیمهای مطرح برنامه ریزی شده است . قراراست سرخ پوشان با این تیمها در آنتالیا به میدان بروند .

خبری از دربی تدارکاتی سرخ ها نیست 
با توجه به حضور تیم های تراکتور و گسترش فولاد در آنتالیا و این احتمال که شاید سرخابی ها در یک بازی دست گرمی روبروی هم قرار بگیرند اما این دیدار برگزار نمی شود .

گفتنی است، دیدار هفته هفدهم لیگ برتر چندی پیش بین گسترش و تراکتور برگزار شد که با تساوی یک یک به پایان رسید و همشهری ها امتیازات را تقسیم کردند .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.