سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

گزارش خبری شبکه bbc در باره ارامنه کذب است

رییس شورای خلیفه‌گری اصفهان وجنوب ایران گفت : گزارش خبری پخش شده از بی بی سی مبنی بر بی تفاوتی ایران به اقلیت ها کذب است .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ورژ درماردیروسیان در رابطه با گزارش شبکه خبری بی بی سی گفت: این شبکه در رابطه با دولت ایران بیان کرده است که این کشور به اقلیت‌های مقیم ایران اهمیت نمی‌دهد و اقلیت‌های مذهبی از این موضوع رنج می‌برند.

وی در همین رابطه به کلیسای عاشوری ها در تهران اشاره کرد و افزود: شبکه بی‌بی‌سی در همین راستا گفت که در تهران توسط دولت، کلیسای عاشوری‌ها تعطیل شده و قصد دارد این مکان را به مسجد تبدیل کند ولی تصاویری که از آن رسانه پخش شد متعلق به کلیسای وانک اصفهان است.

رییس شورای خلیفه‌گری اصفهان و جنوب ایران اظهار کرد: مجمع خلیفه‌گری ارامنه این موضوع را به جد تکذیب کرده و تایید می‌کند که تصاویر پخش شده به صورت کامل متعلق به کلیسای وانک اصفهان است.

درماردیروسیان تصریح کرد: در حال حاضر روابط خوبی با مردم و دولت ایران داریم و در همین راستا هم مساعدت‌های زیادی از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی دریافت کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: کلیسای وانک و تمامی کلیساهای اصفهان با بودجه میراث فرهنگی مرمت شده است برای مثال جان‌پناه تزئینی کتابخانه کلیسای وانک با قدمت بیش از 100 سال با بودجه میراث فرهنگی مرمت شده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: گزارش خبری ، bbc ، ارامنه ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.