سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برنامه ریزی و نظارت از سیاست های کلان قوه قضاییه است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: انتظار می رود که معاونت راهبردی قوه قضاییه بر حسن اجرای برنامه ها بر اساس سیاست های کلان قوه قضاییه نظارت کند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام علی مظفری روز چهارشنبه در گردهمایی معاونین برنامه ریزی دادگستری های سراسر کشور افزود: یکی از مهم ترین نکاتی که بعد از برنامه ریزی باید مد نظر قرار گیرد بحث نظارت است بر همین اساس انتظار می رود که این معاونت بر حسن اجرای برنامه ها بر اساس سیاست های کلان قوه قضاییه نظارت کند.

وی تصریح کرد: در سالهای اخیر اقدامات مثبتی در حوزه برنامه ریزی در کشور انجام شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: هیچ سازمان مترقی نمی تواند بدون برنامه ریزی به حیات خود به نحو مطلوب ادامه دهد و از زمان تشکیل معاونت راهبردی قوه قضاییه شاهد تحولات بسیار ارزشمندی در این حوزه بوده ایم
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزایش رضایتمندی از خدمات دستگاه قضا را یکی از اهداف قوه قضاییه دانست و گفت: تمامی اقداماتی که در قوه قضاییه انجام می شود باید به ارائه هرچه مطلوبتر خدمات حقوق و قضایی مردم منجر شود.

حجت الاسلام مظفری ادامه داد: برنامه هایی که در کشور تدوین می شوند نباید به تضعیف مجموعه ای همچون قوه قضاییه منجر شود و نگرانی دو چندانی را بر این مجموعه به وجود بیاورد.

وی خواستار نگاه حمایتی دستگاه قضایی به استان ها شد و گفت: در سایه این حمایت ها تا کنون پرونده ها در دادگستری خراسان رضوی کاهش یافته و بر میزان ورود پرونده ها به شعب نظارت بیشتری صورت گرفته است.

گردهمایی معاونین برنامه ریزی دادگستری کل استان های سراسر کشور که از امروز در مشهد آغاز شده تا فردا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.