سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

امدادرسانی به 3900 نفر توسط هلال احمردر کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت:به دنبال بارش برف و کولاک طی چند روز اخیر درکردستان،نیروهای هلال احمر به سه هزارو 958نفرازخدمات امدادی هلال احمر بهره مندشدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، حسن خدابنده‌لو گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان کردستاندر چند روز اخیردر 31مورد حادثه برف و کولاک جاده‌ای و کوهستان حضور یافتند.

ویبا اشاره به اینکه یک هزار و 408 نفر هم در پایگاه‌ها، شعب و مساجد سطح شهرهای استان اسکان داده شدند،افزود: همچنین یک هزار بسته تغذیه اضطراری و یک هزار و 274 تخته پتو در میان افراد اسکان داده شده توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با اشاره به توان بالایجمعیت هلال احمر کردستان در حوادث به وقوع پیوسته از جمله برف و کولاک، بیان کرد: تمامی پایگاه‌های هلال احمر کردستان به تجهیزات امداد و نجات زمستانه و اسکان اضطراری مجهز هستندو در عملیات‌های اخیر 45 دستگاه آمبولانس در قالب 63 تیم امدادی با حضور بیش از 300 نفر از نجاتگران آموزش دیده و عوامل امدادی و پشتیبان کار امدادرسانی به همشهریان و مسافران عبوری رادر استان انجام دادند.

خدابنده لو افزود: نیروهای امدادی هلال احمر استان کردستان همچنین در چند روز اخیر سه مادر باردار روستاهای قروه و دهگلان را که در برف و کولاک گرفتار شده بودند، به مراکز درمانی انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در پایان گفت: تمامی پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر و شعب شهرستان‌های استان کردستان همچنان در آماده باش کامل به سر برده و آمده ارائه خدمات امداد و نجات به همشهریان و مسافران هستند.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.