سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج لیگ حرفه ای بسکتبال NBA

رقابتهای لیگ حرفه ای بسکتبال NBA امروز ادامه پیدا کرد و در مسابقات انجام شده تیم‌های نیویورک نیکس، شیکاگو بولز، دالاس موریکس و گولدن استیتس وریرز به پیروزی دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابتهای لیگ حرفه ای بسکتبال  NBA  امروز ادامه پیدا کرد و در مسابقات انجام شده  تیم‌های نیویورک نیکس، شیکاگو بولز، دالاس موریکس و گولدن استیتس وریرز به پیروزی دست یافتند.

نیویورک نیکس توانست با نتیجه‌ 107 بر 101 آتلانتا هاکز را شکست دهد.در این مسابقه کارملو آنتونی با کسب 23 امتیاز و انجام یازده ریباند و هفت پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیم نیویورک بود و ال هورفورد با کسب 13 امتیاز و انجام 10 ریباند و هشت پاس منجر به گل بهترین بازیکن آتلانتا هاکز بود.

در مسابقه دیگر شیکاگو بولز توانست با نتیجه‌ 117 بر 106 میلواکی باکس را شکست دهد. در این مسابقه مایکل کارتر ویلیامز با کسب 20 امتیاز و انجام سه ریباند و 12 پاس منجر به گل بهترین بازیکن میلووکی باکس شد.پاول گاسول نیز با 26 امتیاز و انجام یازده ریباند و پنج پاس منجر به گل به بهترین بازیکن شیکاگو بولز بدل شد.

دالاس ماوریکز نیز توانست با نتیجه‌ 117 بر 116 ساکرمنتو کینگز را شکست دهد. در این مسابقه درون ویلیامز با کسب 25 امتیاز و انجام دو ریباند و چهار پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیم دالاس ماوریکز بود.

دمارکوس کازینز نیز با وجود کسب 35 امتیاز و انجام 17 ریباند و چهار پاس منجر به گل نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.تیم گلدن استیتس وریرز نیز با نتیجه‌ 109 بر 88 تیم لس آنجلس لیکرز را شکست داد. 

در این مسابقه کلی تامپسون با کسب 36 امتیاز و انجام دو ریباند و یک پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیم گولدن استیتس وریرز شد و جردن کلارکسون با کسب 23 امتیاز و انجام پنج ریباند و دو پاس منجر به گل بهترین عملکرد را در ترکیب لس آنجلس لیکرز داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: nba ، بسکتبال ، امریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.