سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

صدای پای گاز در روستاهای شوش

فرماندار شوش از اجرای 300 کيلومتر شبکه گاز رساني در سطح این شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ؛ رضا نجاتی با اشاره به اينکه عملیات اجرای  150 کيلومتر شبکه گاز رساني در مناطق روستايي شهرستان شوش درحال انجام است، بیان کرد: طبق پيش بيني انجام شده تا پايان سال جاری بيش از 300 کيلومتر شبکه گاز رساني در سطح این شهرستان اجرا مي شود که بي سابقه مي باشد.

وي به اولویت گازرساني به بخش فتح المبين و روستاهاي اين منطقه اشاره کرد و گفت: روند گازرساني به مناطق روستايي شوش با سرعت عمل شرکت گاز استان خوزستان در دست اجرا است.
نجاتی اقدامات صورت گرفته در زمينه عمران و خدمات شهري را تشریح کرد و اظهار داشت: به رغم کمبود اعتبار، شهرداري شوش تاکنون 90 ميليارد ريال در زمينه عمران شهري هزينه کرده است.

فرماندار شوش با اشاره به تجهيز بخش هاي مختلف بيمارستان نظام مافي شوش در راستاي اجراي طرح تحول نظام سلامت خاطرنشان کرد: بازسازي بخش هاي مختلف بيمارستان، احداث بلوک زايمان، کلينيک ويژه، ساخت 4 اتاق عمل، سونوگرافي و سي تي اسکن از جمله اقدامات صورت گرفته از سوي دولت در حوزه سلامت در شهرستان شوش هستند.

وی مجموع اعتبار هزينه شده براي تجهيز و توسعه بخش هاي مختلف بيمارستان نظام مافي را 240 ميليارد ريال عنوان کرد.

رضا نجاتی اعتبار تملک دارايي این شوش را 170 ميليارد ريال اعلام و اظهار کرد: اعتبارات ماده 180 تخصيصي به این شهرستان در سال جاري افزون بر 130 ميليارد ريال مي باشد.

شهرستان شوش در شمال خوزستان واقع شده است و دارای 210 هزار نفر جمعيت و 220 روستا است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: خوزستان ، گاز ، روستاها ، شوش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.