سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

فارس میزبان همایش ارزیابی توانمندی‌های فردی و سازمانی

همایش ارزیابی توانمندی های فردی و سازمانی در شیراز برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دبیراین همایش گفت :هدف از برگزاری این گردهمایی هدایت افراد در مسیرهای شغلی و تحصیلی متناسب با استعداد و توانمندی های آنها است .

محمد امین مودت افزود: از محورهای این همایش یک روزه شناسایی خصوصیات و سبک های رفتاری، تعیین مسیر تحصیلی و شغلی، جانشین پروری و مدیریت استعداد، نقش مهارت و مهارت آموزی در اشتغال و کارآفرینی است .

در این همایش که با حضور جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی فارس در دانشگاه شیراز برگزار شد ،رییس کمیته روابط کار و کارکنان انجمن مدیریت منابع انسانی ایران گفت: منابع انسانی مهمترین عامل در توسعه اقتصادی کشور است.

نوذری افزود : ارزیابی توانمندی نیروی انسانی نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد ودرارزیابی توانمندی افراد،  تلاش  شده علاوه بر میزان تحصیلات و مهارت های اکتسابی، ویژگی های رفتاری و شخصیتی فرد نیز بررسی و از استعداد این افراد  بیشترین بهره برداری شود.

همچنین حشمت کوشکی، سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای فارس اظهار داشت : دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی می بایست با هدف توسعه کارآفرینی به ابداع و خلاقیت‌های فردی بها دهند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس نیزدراین همایش گفت : پارسال از 35 هزار فرصت شغلی  اعلام شده از سوی کارفرمایان به موسسات کاریابی غیردولتی استان تنها برای 16 هزار نفر افراد جویای کار و واجد شرایط فرصت شغلی ایجاد و به این مراکز  معرفی و استخدام شدند،

سهراب مختاری افزود: برای رفع معضل بیکاری، افراد جویای کار باید علاوه بر گرفتن مدرک تحصیلی مرتبط، مهارت های لازم را برای کسب شغل مورد علاقه خود فراگیرند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: فارس ، میزبان ، ارزیابی ، فردی ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.