سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشارزاده:

رحمتی در برنامه نود پختگی خود را نشان داد/مکاتباتی برای جذب نویدکیا داشته‌ایم

مدیرعامل باشگاه استقلال با تقدیر از صحبت های رحمتی در برنامه نود اظهار کرد: این باشگاه خواهان جذب رسول نویدکیا هافبک سپاهان است.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه هیئت مدیره روز گذشته اظهار کرد: جلسه بسیار مفیدی را با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم و گزارش‌های لازم از عملکرد نیم فصل در جلسه مطرح شد و باید بگویم گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز از عملکرد استقلال در نیم فصل و همچنین آرامشی که در این تیم حکم فرما شده رضایت کامل داشت.
 
وی در خصوص حضور مهدی رحمتی در برنامه نود گفت: رحمتی در برنامه نود نشان داد که یک الگوی کامل برای جوانان است و بسیار پخته صحبت کرد، این بازیکن همیشه به بزرگترها احترام گذاشته و با صحبت‌هایی که در مورد پورحیدری انجام داد نشان داد که احترام به بزرگتر را همیشه در دستور کار خود قرار می دهد.
 
افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا لیست مظلومی وتو شده است یا خیر توضیح داد: چنین چیزی صحت ندارد تمامی بازیکنان که مظلومی برای نیم فصل دوم در اختیار ما قرار داد با باشگاه های خود قرارداد دارند و جزو بهترین‌ها هستند بنابراین طبیعی است که باشگاه‌های بازیکنان مدنظر ما با جذب آنها به استقلال مخالفت کنند،مگر ما حاضر می شویم که مهدی رحمتی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری یا سجاد شهبازاده را از دست بدهیم؟ اما در هر صورت تمام سعی مان را به کار  خواهیم گرفت تا بازیکنان مورد نیاز برای نیم فصل دوم را جذب کنیم، مطمئن باشید بهترین نفرات را جذب می کنیم تا تیم از هر لحاظ تقویت شود.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص جذب مهدی ترابی از باشگاه سایپا گفت:با توجه به نامه ای که باشگاه سایپا برای جذب پروپچیچ به ما ارائه کرده است ما نیز در جواب باشگاه سایپا باید بگویم که خواهان جذب مهدی ترابی هستیم و باید منتظر موافقان این باشگاه بمانیم.
 
افشارزاده در مورد اینکه آیا جذب رسول نویدکیا و مذاکره با مسئولان این باشگاه صحت دارد یا خیر عنوان کرد: درست است، مطالبات لازم بین 2 باشگاه سپاهان و استقلال برای جذب رسول نویدکیا صورت گرفته و قرار است سپاهان جلسه‌ای را با نوید کیا برگزار کند و در نهایت ماحصل جلسه را به ما اعلام کنند و ما نیز به طور حتم اگر خبری رخ دهد به طور رسمی این موضوع را اعلام خواهیم کرد.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با تقویت تیم در نیم فصل دوم بتوانیم همچنان صدرنشین لیگ بمانیم و قهرمانی را از آن خود کنیم و باز هم می گویم که از عملکرد مظلومی و کادر فنی تیم رضایت کامل داریم و در صدد هستیم تا حمایت‌هایمان را نیز نسبت به گذشته بیشتر کنیم و شخصا از مظلومی به خاطر زحماتش تشکر می‌کنم چرا که تلاش خود را برای صدرنشینی تیم انجام داده است.
 
انتهای پیام/
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.