سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

اعلام صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان

فرماندار همدان از اعلام تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از همدان، علی تعالی گفت: از امروز صبح نتیجه بررسی هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی به داوطلبان این دوره اعلام می شود.

وی با بیان اینکه بررسی صلاحیت این داوطلبان در چهار جلسه با 150 نفر ساعت بررسی شد، افزود: برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های همدان و فامنین 83 نفر نام نویسی کردند که سه نفر آنها پیش از بررسی صلاحیت ها انصراف دادند.

تعالی با اشاره به اینکه دو نفر از این افراد انصرافی خانم و یک نفر آقاست، اظهار داشت: تایید یا رد صلاحیت داوطلبان در هیات اجرایی بر اساس استعلام از ادارات ثبت احوال، نیروی انتظامی، اداره کل اطلاعات و دادگستری استان انجام شد.

فرماندار همدان از مهلت چهار روزه  داوطلبان رد صلاحیت شده به نظر هیات اجرایی خبر داد و گفت: از افراد معترض به رد صاحیت ها از روز شانزدهم تا نوزدهم فرصت دارند اعتراض و شکایات خود را به دفتر هیات نظارت استان اعلام کنند.

تعالی از اعلام نهایی افراد تایید صلاحیت شده این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز 28 بهمن خبر داد و یادآور شد: اعلام افراد تایید یا رد صلاحیت شده پیش از این زمان به شکل علنی امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.




برچسب ها: صلاحیت ، اعلام ، داوطلب ، مجلس ، همدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.