سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

دستگیری 31 خرده فروش موادمخدر در شهرستان فيروزآباد

با اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز 31 خرده فروش موادمخدر در شهرستان "فيروزآباد" استان فارس دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان "فيروزآباد" گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده شهرستان "فيروزآباد" از ابتدای آذر در تعدادي از مناطق اين شهرستان اجرا شد.

سرهنگ "حسين ارجمندمزيدي" افزود: در اجراي اين طرح و در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ و خرده فروشان موادمخدر، با همكاري و همياري مردم محل فعاليت اين افراد در چند محله شهرستان "فيروزآباد" شناسايي و طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين مناطق اجرا شد.

وي ادامه داد: در اين راستا 31 توزيع کننده مواد مخدر دستگير  و 5دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتور سیکلت متعلق به آنها توقیف شد و متهمان پس از تشكيل پرونده به منظور سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان "فيروزآباد" اضافه كرد: در بازرسي از مخفيگاه اين خرده فروشان موادمخدر، مقاديري مواد مخدر صنعتي و سنتي شامل 36 گرم هرويين، 850 گرم حشيش، 961 گرم ترياك، 8 گرم شیره تریاک و 630 گرم كراس كشف شد.

سرهنگ "ارجمندمزيدي" با تاکيد بر قاطعيت پليس در برخورد با سوداگران مرگ، نجات نسل آينده جامعه از تهديد بزرگ مواد مخدر صنعتي و روانگردان را مشروط به همكاري و مشاركت فعال آحاد مردم و دستگاه هاي مرتبط دانست و به عموم شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت مشكوك به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.