سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

عیادت اهالی ورزش فارس از پیشکسوت فوتبال

اهالی ورزش فارس در راستای تکریم مقام پیشکسوتان به عیادت بیژن بیداریان یکی از فوتبال دوستان قدیمی فارس رفتند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛ در این دیدار کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت : پیشکسوتان ویترین ورزش به حساب می آیند و ما وظیفه داریم به آنها احترام بگذاریم . 

وی افزود : باید در کنار فعالیت های نرم افزاری و سخت افزاری به موضوع صله رحم اهمیت دهیم و از تجربیات و نقد پیشکسوتان ورزش هر چه بیشتر استفاده کنیم ، چون خود یک کلاس آموزشی در حوزه های رفتار ، کردار ، اخلاق و تربیت برای نسل های آینده باشد . 

محمد باقر کشفی یکی از پیشکسوتان ورزش استان هم ورزش را عاملی برای تواضع و فروتنی دانست و افزود : در ورزش تعاون ، همکاری ، احترام ، تواضع و فروتنی وجود دارد و در نهایت خروجی ورزش ، پرورش انسانهای سالم و با نشاط است . 

بیژن بیداریان ضمن تشکر از همه ی کسانی که برای عیادت وی در منزلش حضور داشتند گفت :پیشکسوتان ورزش خرمن فضل و دانش و تجربه هستند و جوانان باید به خوبی از این گنجینه ها استفاده کنند . 

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده اهالی ورزش در استان فارس به منظور پاسداشت زحمات پیشکسوتان به دیدار و عیادت آنها می روند تا به آنها یاد آوری کنند مشکلات و کارهای روزمره نمی تواند عاملی برای فراموشی موسپیدان ورزش باشد . 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: عیادت ، ورزش ، فارس ، پیشکسوت ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.