سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس مجلس:

بنیان حکومت خون‌ریز آل‌سعود بزودی فرو می‌ریزد

نایب رئیس مجلس گفت: بنیان حکومت خون‌ریز آل سعود بزودی فرو می ریزد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس در تجمع اعتراضی که در بازار تهران در اعتراض به اعدام شیخ نمر برگزار شد، با اشاره به شرایط حساس منطقه اظهار داشت: اسلام در یک مقطع استثنایی از تاریخ سیاسی خویش قرار دارد.

وی افزود: برای نخستین بار در تاریخ اسلام بعد از حاکمیت حضرت علی(ع) و در تاریخ چند هزار ساله ایران، شاهد شکل‌گیری یک نظام سیاسی با محوریت یک فقیه عادل و سیاستمدار جامع‌الشرایط در نظام سیاسی هستیم.

به گفته ابوترابی فرد، در عصری که دشمنان اسلام تمام توان خود را علیه اسلام بکار گرفته‌اند شکل‌گیری یک نظام سیاسی براساس آموزه‌های دینی یعنی ملت ایران گام در عرصه مهم ولی دشواری نهاده‌اند.

وی افزود: برای مقابله با این گام است که اسلام در آینده پایدار خواهد بود  و مستکبرین در جهان اسلام با انتخاب کشوری به نام فلسطین و هجوم همه جانبه به این کشور یک نظام صهیونیستی با ریختن خون‌های پاک مسلمانان تشکیل دادند و جهانیان در برابر این اقدام سکوت کردند.

ابوترابی فرد با بیان اینکه کشورهای منطقه در حال تبدیل به نماد مقاومت اسلامی هستند، اظهار داشت: کشور یمن که روزی به اصطلاح حیاط خلوت آل سعود بود اکنون نزدیک به یک سال است که در حال مقاومت در برابر سعودی‌هاست و امروز بعنوان نماد مقاومت در میان کشورهای اسلامی‌ شناخته می شود.

نایب رئیس مجلس با اشاره به توطئه‌های آمریکا و غربی‌ها علیه ایران اظهار داشت: اکنون می‌بینیم که اقدامات آنها به شکست منجر شده ، در حالی که در تلاش بودند با حمله به عراق و افغانستان، ایران را تحت فشار قرار اده و با سرنگونی حکومتهای سوریه و لبنان نقشه خاورمیانه را تغییر دهند اما اقدامات آنان نتیجه‌ی عکس داد چرا که سوریه و عراق امروز به سرعت در حال آزادسازی سرزمین‌های اشغال شده توسط تفکیری‌ها هستند.

وی با اشاره به شکست‌های پی درپی آل سعود و شکاف‌های داخلی این نظام اظهار داشت: سعودیها با شهادت آیت‌الله نمر سعی بر پوشاندن شکست‌های خود دارند اما نمی‌توانند خشم مردم و ملت مسلمان جهان را بگیرند لذا بنیان این حکومت خون‌ریز به زودی خواهد ریخت.

ابوترابی فرد در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی و لزوم همکاری بازاریان با دولت اظهار داشت: امروز مهمترین دغدغه دولتمردان رفع مشکلات اقتصادی با الهام از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که قطعا با حمایت بازاریان گام‌های اساسی را برای رشد اقتصاد خواهیم برداشت.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
برچسب ها: عربستان ، شیخ نمر ، سعودی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.