سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

نام‌گذاری خیابانی به نام شهید شیخ نمر در کرمان

اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، با تسلیت شهادت شیخ نمر، این اقدام رژیم آل‌سعود را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان در نشست عمومی شورا، ضمن عرض تسلیت به امام عصر (عجل‌الله‌فرجه)، رهبرمعظم انقلاب، مردم شریف ایران، مردم استان کرمان و شیعیان جهان گفت: شهادت مظلومانه‌ی آیت‌الله شیخ نمر به دست دژخیمان رژیم آل سعود، دلیلی بر استیصال و درماندگی این رژیم است.

حجت‌الاسلام محمد ربانی افزود: امیدواریم همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، دست انتقام الهی بیرون بیاید و به‌زودی پایان و زوال حکومت آل سعود را شاهد باشیم.

در ادامه این نشست اطلاعیه‌ی شورای اسلامی شهر کرمان در رابطه با شهادت شیخ نمر توسط کمال جوانمرد عضو شورای اسلامی شهر کرمان قرائت شد.

اطلاعیه‌ی شورای اسلامی شهر کرمان به شرح زیر است:
«بسم رب الشهداء و الصدیقین»
شهادت هنر مردان خدا و تاج زرینی است که زیبنده‌ی اولیا‌ءالهی است. شهادت ردای فاخری است که قامت مردان راست‌قامت تاریخ را هم‌چون «شیخ‌ نمر باقر النمر » آراسته و ماندگار می‌کند.

شهیدی که عمر خویش را در راه احقاق حقوق حقه‌ی شیعیان سرزمین عربستان سپری کرد و امواج احیای تفکر اسلام ناب را در آن دیار به تلاطم درآورد.

شهیدی مبارز، آزادی‌خواه و عدالت‌گستر که منتقد سیاست‌های تبعیض‌آمیز طایفه‌ی آل‌سعود بوده و در راه عزت، شرافت و کرامت شیعیان آن سرزمین تلاش کرد و خون پاکش را تقدیم این راه نمود و در سکوت جهان و جهانیان به شهادت رسید.

شورای اسلامی شهر کرمان ضمن اعلام انزجار از این اقدام نابخردانه و قرون وسطایی آل‌سعود و محکوم کردن آن که ریشه در اندیشه‌های متحجرانه‌ی داعش و تفکرات تفرقه‌انگیز دارد، آن را لکه‌ی ننگ دیگری در کارنامه‌ی تیره و تار آل‌سعود دانسته و امیدوار است تا خون این شهید و هم‌رزمانش، گردابی برای دولت پوشالی آل‌سعود به راه انداخته و اسباب سقوط سعودیان را فراهم نماید.

شورای اسلامی شهر کرمان ضمن احترام و تاکید بر وحدت بین مسلمین جهان و دوری از هرگونه تنش بین شیعه و سنی، خواستار پاسخی مناسب هم‌راه با اصل حکمت، عزت و اقتدار از سوی دستگاه مقتدر دیپلماسی جمهوری اسلامی بوده و در مقام پیش‌نهاد، خواهان نام‌گذاری خیابانی نه‌تنها در کرمان، بلکه در سراسر کشور به نام شهید شیخ نمر به‌ویژه خیابانی که سفارت و کنسولگری عربستان در تهران و مشهد در آن واقع است، می‌باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.