سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمایل شرکت‌های بین‌المللی برای حضور در بازار خودروی کشور

خواست گسترده مشتریان برای تغییر در خودروهای تولید داخل و تمایل باورنکردنی شرکت‌های بین‌المللی برای حضور در بازار خودروی ایران قابل تامل است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ساسان قربانی دبیرکل همایش بین‌المللی صنعت خودرو گفت:خواست گسترده مشتریان برای تغییر در خودروهای تولید داخل و از سوی دیگر تمایل باورنکردنی شرکت‌های بین‌المللی برای حضور در بازار خودروی ایران قابل تامل است و رضایت‌مندی مشتریان از طریق رقابت‌پذیری در کیفیت، قیمت و خدمات امکان‌پذیر است.

وی افزود:این همایش قصد دارد بستر لازم را برای پاسخگویی به نیاز بازار ایران، مشتریان داخلی و منطقه با محور قراردادن رقابت‌پذیری و با استفاده از همکاری‌های بین‌المللی را فراهم سازد.

دبیرکل همایش بین‌المللی صنعت خودرو در ادامه با بیان اینکه صنعت خودرو در ایران 400 هزار شغل مستقیم و 200 هزار شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است ، اظهار داشت: یک میلیارد و 200 میلیون خودرو در دنیا وجود دارد و تقریبا به ازای هر شش نفر یک خودرو وجود دارد.

قربانی در ادامه با بیان اینکه صنعت خودرو در تمام کشورها اقتصادی فعال است و جایگاه اول خود را داراست، تصریح کرد: این صنعت پیش از سایر صنایع مورد توجه قرار گرفته چرا که برنامه‌ای که این صنعت دارد کیفیت، تنوع محصول و قیمت است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.