سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

نشست هم‌اندیشی نخبگان ستایشگری اهل بیت(ع) برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور از برگزاری ششمین نشست هم اندیشی نخبگان مداحی با حضور چهره های استانی و ملی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس سازمان بسیج مداحان کشورگفت: این همایش طی دو روز در مشهد مقدس برگزار می شود و در حاشیه آن، کمیته‌ها و کمیسیون‌هایی جهت بررسی منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان فعالیت می‌کنند.

محمد فراهانی افزود: در این همایش به «شکرانه مداحی» که رهبر معظم انقلاب آن را در ارتباط با نحوه عزاداری شایسته و مورد پسند اهل بیت(ع) عنوان فرمودند نیز پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به مدعوین و سخنرانان حاضر در این همایش گفت: کمیسیون بررسی شعر آیینی با حضور آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، کمیسیون مباحث اعتقادی و اخلاقی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی برگزار می شود و حمیدرضامقدم‌فر، مشاور فرمانده کل سپاه و سردار محمدرضا نقدی، ریاست سازمان بسیج مستضعفین نیز به عنوان سخنرانان مسائل سیاسی روز شرکت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مداحان افزود: علاوه بر بهره گرفتن از مداحی مداحان، مسائلی پیرامون شعر آیینی مطرح و نکات پیرامون ادعیه و مناجات‌خوانی عنوان می‌شود.

فراهانی تصریح کرد: هم چنین تریبون آزادی هم در اختیار مداحان شاخص و ملی قرار می‌گیرد تا برخی از مسائل و مباحث روز را مطرح کنند.

وی پیگیری موضوعات مطرح شده در همایش سال گذشته را یکی از اهداف این نشست عنوان و تاکید کرد: یکی دیگر از ثمرات همایش‌های سال‌های گذشته، تشکیل شورای هماهنگی تشکل‌ها بود که مسئولان تشکل‌های مختلف در این شورا حضور پیدا کردند و نزدیک به 30 جلسه برگزار و در آن نکات خروجی همایش‌های سال گذشته پیگیری شد.

رئیس سازمان بسیج مداحان افزود: در این تشکل‌ها بر روی چند مسئله از جمله وحدت رویه در آموزش و شورای نظارت و ارزیابی کار شد و به نتایج خوبی دست یافتیم.

فراهانی گفت: موضوع‌ این همایش ادامه موضوع های مطرح شده در نشست‌ سال‌ گذشته است تا در آینده به هدف و خروجی مشخصی برسیم.

وی گفت: با برگزاری جلسات متعدد طی چند ماه گذشته، قرار بر این شد موضوعاتی را مطرح کنیم که برای مداحان و نخبگان ستایشگری دعوت شده به این همایش مفید و کارآمد باشند.

نشست هم‌اندیشی نخبگان ستایشگری اهل بیت(ع)، 17 و 18 دی ماه به همت سازمان بسیج مداحان کشور و هیئت رزمندگان اسلام در هتل نخل مشهد برگزار و بعدازظهر جمعه نیز بیانیه پایانی همایش صادر می‌شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.