سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افزایش 66درصدی بارش باران در سمیرم

بنابر امار گزارش شده از اداره کل هواشناسی استان اصفهان :بارشها درشهرستان سمیرم با میانگین 240 میلیمتر 66درصد افزایش داشته است.

به گزار ش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اخرین امار اداره کل هواشناسی استان اصفهان حاکی از افزایش 66 درصدی میزان باران از ابتدای مهرماه تا 12دی ماه سال جاری بوده است.

طبق آمار و گزارش اداره کل هواشناسی استان اصفهان بارندگی سال زراعی نسبت به سال گذشته ۶۶ درصد و نسبت به میانگین بلند مدت ۴۰ درصد افزایش داشته است.

شهرستان سمیرم در سال زراعی جدید خود شاهدبارش 240 میلیمتری بوده که این میزان در سال گذشته 144 میلیمتر بوده و این درحالی است که میزان بارندگی بلند مدت شهرستان سمیرم 179 میلیمتر می باشد.

همچنین میزان بارندگی اخیر در این شهرستان 56 میلیمتر گزارش شده است که نشان از افزایش میزان بارش و نزدیک شدن به دوسال زراعی گذشته است.

شهرستان سمیرم که یکی از شهرستان های سردسیر و کوهستانی استان اصفهان می باشد در سال های گذشته از کمبود بارندگی و به دنبال آن کاهش منابع آبی رنج می برد که بارش های گذشته نوید بخش رهایی از خشکسالی برای مردم این شهرستان می باشد و امید ها را در دل کشاورزان زنده کرده است.  


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.