سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقریان:

عرب‌ها نباید مسائل سیاسی را وارد ورزش کنند/صادقیان هنوز جزء گزینه‌هایمان است

مدیر‌عامل تیم فوتبال سپاهان گفت: ‌معتقدم مسائل سیاسی نباید در ورزش خللی به وجود آورد.

اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بر‌عهده کنفدراسین فوتبال آسیا است و این نهاد بین‌المللی تشخیص امنیت یک کشور جهت برپایی مسابقات را می‌د‌هد.

بر این اساس اقدام سران باشگاه‌های عربی بابت زیر‌‌سوال بردن امنیت کشورمان صحیح نبود. 

باقریان در مورد وضعیت نقل و انتقالات تیم سپاهان گفت: در حال حاضر با چند بازیکن مذاکراتی کردیم و بعد از قطعی شدن اسامی‌شان را اعلام می‌کنیم.

** تکلیف صادقیان با نفت تهران باید مشخص شود

وی در  خصوص وضعیت پیام صادقیان تصریح کرد: در ابتدا تکلیف صادقیان با باشگاه نفت تهران باید مشخص شود و بعد با این بازیکن وارد مذاکره می‌شویم.

وی در مورد این‌که خوروش بیان کرده به صادقیان نیازی نداریم،‌ بیان کرد: به هر حال لیست تیم ما در حال تکمیل شدن است و اگر جای خالی داشته باشیم آن‌وقت برای جذب صادقیان اقدام می‌کنیم.

** توافقات اولیه با بازیکن بوسنیایی کردیم

وی در ادامه عنوان کرد: با یک بازیکن بوسنیایی هم توافقات اولیه کردیم که به زودی با این بازیکن قرارداد می‌بندیم. همچنین رسن بازیکن عراقی جزو سهمیه زیر 23 سال است و مشکلی برای به خدمت گرفتنش نداریم.

** خلعتبری در سپاهان می‌ماند

مدیر‌عامل سپاهان در مورد شایعه انتقال خلعتبری به تراکتور‌سازی گفت: ما در مورد خلعتبری حاضر به مذاکره با باشگاه‌ها نیستیم چرا که به این بازیکن نیاز داریم.

باقریان در مورد وضعیت رسول نوید‌کیا بیان کرد: نوید‌کیا تصمیم گرفت که در تیم سپاهان فوتبالش را ادامه دهد و به تیم دیگری نرود. همچنین استیماچ هم نظر مثبتی در مورد رسول نوید‌کیا دارد و اجازه جدایی به وی را نداد.

** اردویی در ترکیه خواهیم داشت

وی در مورد وضعیت اردوی سپاهان بیان کرد: قسمت عمده تمریناتمان در اصفهان خواهد بود اما اردوی ترکیه هم برای تیم در نظر گرفتیم که زمانش را به زودی مشخص می‌کنیم.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: تمرینات تیم از روز چهار‌شنبه شروع می‌شود تا آماده بازی با پرسپولیس در هفته هجدهم شویم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: باقریان ، عرب ها ، صادقیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.