سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشارزاده:

بدهی استقلال به مرور زمان تسویه می‌شود/سرمایه سوزی نمی‌کنیم

مدیر عامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه بدهی استقلال در اولین فرصت تسویه می‌شود اظهار کرد: استقلال قدر نیروهای جوانش را می‌داند و سرمایه‌سوزی نمی‌کند.

بهرام افشارزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پیش از هر چیز جا دارد برای حضور مجدد استقلال در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر از بازیکنان، کادر فنی، تدارکات و همه اعضای مجموعه باشگاه تشکر کنم، استقلال در روزی که مشکلات عدیده‌ای داشت بازی خوبی مقابل ملوان در انزلی به نمایش گذاشت و اگر بچه‌ها در زدن ضربات آخر دقت می‌کردند قوی سپید شکست سنگینی را در خانه‌اش متحمل می‌شد، به هر حال این طبیعت فوتبال است و در دیداری که می‌توانستیم با گل‌های زیادی به پیروزی برسیم امتیازات را با ملوان تقسیم کردیم اما با همان یک امتیاز بالاتر از همه تیم‌ها و در صدر جدول باقی ماندیم. امیدوارم در دیدارهای آینده و با اضافه‌شدن مصدومان و غایبان کلیدی استقلال به تیم، صدرنشینی ما تداوم داشته باشد.

افشارزاده درباره اینکه گفته می‌شود تیم‌های بدهکار حق جذب بازیکن در نیم فصل را ندارند توضیح داد: شک نکنید به مرور زمان و با تامین منابع مالی از سوی حامی مالی و سایر منابع در نخستین فرصت بدهی‌های استقلال تسویه خواهد شد چرا که باشگاه مکلف است چنین کاری را انجام دهد. البته عزیزان ما در سازمان لیگ به خوبی می‌دانند تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس درآمدهایی هم داشته‌اند و جمع این درآمد‌ها در اختیار این سازمان است، وقتی که صحبت از تسویه مالی به میان می‌آید منظور ما این است که بدهکاری‌ها و بستانکاری‌های ما یک جا لحاظ شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه استقلال حاضر است از بازیکنان جوان خود چشم‌پوشی کند و آنها را به راه‌آهن و یا هر تیم دیگری بفرستد گفت: بازیکنان جوان استقلال نمایش قابل قبولی برای ما تا به اینجای فصل داشتند. آنها علاوه بر بازی موثرشان به تیم مسن استقلال در فصل‌های گذشته چهره جوانی بخشیدند. بدون شک آنها سرمایه‌های استقلال به حساب می‌آیند. بازی در چنین تیم بزرگی کار ساده‌ای نیست اما جوان‌های ما به خوبی خود را با شرایط باشگاه حرفه‌ای استقلال هماهنگ کردند. برای آنها زحمات زیادی کشیده شده است و به یقین در آینده این جوانان محصولات بزرگ استقلال به حساب می‌‌آیند، پس شک نکنید باشگاه بر حفظ آنها مصر است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی خواهان برخدمت گرفتن علیرضا رمضانی شده است افزود: هیچ نامه‌ای مبنی بر اینکه تراکتورسازی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن خواهد بود به دست ما نرسیده است و ما باید در حال حاضر منتظر نظر سرمربی تیم در خصوص جذب بازیکنان در نیم فصل دوم باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان درباره پرداختی‌های این تیم به کادر فنی و بازیکنانش اظهار داشت: پروسه پرداختی‌ ما به اعضای تیم کمی زمان‌بر است اما این موضوع جای نگرانی ندارد و به امید خدا روز آینده وجوهی که برای تیم در نظر گرفتیم به حساب آنها واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۳ دی ۱۳۹۴
6 تایی ها