سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

پايان زمين خواري 30 ميلياردي در زنجان

فرمانده انتظامي استان زنجان از دستگيري دو كلاهبردار خبر داد و گفت: اين متهمان با تصرف 100 هكتار از اراضي ملي و فروش آن، 30 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحي گفت: ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي استان زنجان از تصرف 100 هكتار از اراضي ملي در روستاي عباس آباد شهرستان "سلطانيه " مطلع و تحقيقات خود را براي بررسي موضوع آغاز كردند.

وي ادامه داد:‌ در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد دو نفر به نام هاي "ي- ف " و "ع- ح " با تصرف 100 هكتار از اراضي ملي آن را از طريق دو شركت به ارزش تقريبي هر هكتار 300 ميليون ريال به فروش رسانده اند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اين كلاهبرداري 30 ميليارد ريالي، افزود: در ادامه رسيدگي به پرونده، متهمان به پليس آگاهي منتقل و با مشخص شدن تخلفات اين افراد، پرونده تشكيل و براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند.

" صالحي" تاكيد كرد: فرماندهي انتظامي استان زنجان با زمين خواران و افرادي كه منابع طبيعي كشور و اراضي ملي را براي سود شخصي خود تخريب و تصرف مي كنند، مقابله مي كند


انتهای پیام/س

برچسب ها: زمین خواری ، زنجان ، پایان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.