سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعدام شیخ نمر نشان از اسلام هراسی دولت آل سعود است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اعدام شیخ نمر نشان از اسلام هراسی دولت آل سعود دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ حجت‌الاسلام مهدی ستوده  تصریح کرد: اعدام شیخ نمر توسط عربستان در حقیقت نشان دادن چراغ سبز رژیم عربستان به هم‌پیمانان او در کشتار شیعیان و اقلیت‌های دینی در عراق و سوریه است.

وی معتقد است هدف عربستان از این اعدام‌ها نشان دادن این سیاست است که هر حکومتی در مقابل وهابیت قرار بگیرد باید نابود شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تأکید دارد که هدایت،  تربیت و آموزش گروه‌های جهادی در خاک عربستان با نام حمایت از «میانه‌روی» در جهت ترویج خشونت‌های دینی و فرقه‌گرائی در جهان انجام می‌پذیرد.

ستوده با تأکید به اینکه اعدام شیخ نمر نشان از اسلام هراسی دولت آل سعود است، افزود: این اقدام سبب خشم بیشتر شیعیان عربستان و بحرین می‌شود.

وی معتقد است علاوه بر این بسیاری از جوانان سنی جهان نیز به ناآرامی‌های مخالف رژیم عربستان خواهند پیوست و خطر سقوط این رژیم را افزایش خواهند داد.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان رژیم آل سعود با اعدام شیخ نمر که سمبل مبارزه با رژیم عربستان بوده است در حقیقت تیر خلاص به خود را شلیک کرده است.

ستوده بروز پدیده داعش را نتیجه مستقیم سیاست‌های غلط غرب و شیوخ خلیج (فارس) در ایجاد ناآرامی در عراق و سوریه عنوان و اضافه کرد:  اخیراً رژیم عربستان به درخواست مقامات آمریکائی اردوگاه‌هایی را برای آموزش نظامی مخالفان بشار اسد در خاک عربستان ایجاد کرده است.

وی بابیان اینکه هدف این اردوگاه‌ها در ظاهر مبارزه با افراط‌گرایی عنوان می‌شود، متذکر شد: رژیم عربستان اخیراً  با اقدامات غیرانسانی تلاش کرده است تا سیطره ایدئولوژیک خود را در جهان اسلام با ترویج وهابیت افزایش دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ضمن ابراز تأسف از این اقدام اضافه کرد: جامعه روحانیون،  عالمان دینی و اقشار مختلف مردم استان این اقدام سخیف دولت آل سعود را محکوم کرده و خواستار مجازات عاملان این عمل ناعادلانه از سوی سازمان ملل متحد هستند.
منبع:مهر
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.